Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:29:42 GMT

خانه های جنوب تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۸۴۹

خانه های جنوب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ خانه‌های جنوبی تهران یکی از گزینه‌های افرادی است که قصد خرید واحدهایی با قیمت‌های پایین‌تر را دارند. از ویژگی‌های مسکن در این محله‌ها، تعدد واحدهای متراژ پایین است و افراد به راحتی می‌توانند واحدهای متراژ پایین در آن خریداری کنند. در ادامه به بررسی قیمت برخی از واحدهای جنوبی تهران خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته توجه داشته باشید که قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متراژ، سن واحد، شرایط مالک و... متفاوت است و قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، مطلقا بیانگر قیمت مسکن در این محله‌ها نیست.

یک خانه ۴۹متری و ۱۵ساله در بریانک ۸۷۰میلیون تومان قمیت گذاشته شده است؛ واحدی ۶۶متری و ۱۵ساله در آذربایجان نیز با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای خرید خانه‌ای ۷۰متری و نوساز در افسریه به یک میلراد و ۸۵۰میلیون تومان سرمایه لازم دارید. سرمایه لازم برای خرید واحدی ۳۸متری و ۲۲ساله در جوادیه نیز ۵۹۰میلیون تومان است.

نازی آباد یکی از محله‌های گران قیمت جنوب تهران است که واحدی ۵۸متری و ۱۵ساله در آن ۹۰۰میلیون تومان قیمت دارد. واحدی ۶۸متری و ۵ساله در مولوی نیز ۹۰۰میلیون تومان قیمت خورد.

یک خانه ۵۵متری و ۳ساله در خانی آباد ۷۶۹میلیون تومان و واحدی ۴۳متری و ۴ساله در شوش نیز ۷۰۰میلیون تومان فروخته شد.

اخبار مرتبط ۱۶:۳۶:۰۵ قیمت آپارتمان های تهران در اولین روز بهمن ماه ۱۳:۰۵:۱۵ قیمت مسکن در شمال تهران/ رکود کامل بر بازار حاکم است ۱۹:۳۶:۰۷ آپارتمان های شمال تهران چند؟ ۱۶:۲۵:۲۱ قیمت آپارتمان در محلات محبوب غرب تهران ۱۹:۳۷:۱۶ آپارتمان های محله جمهوری چند؟ ۱۹:۳۸:۱۱ قیمت آپارتمان های نقلی میدان ونک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو قیمت مسکن مسکن آپارتمان قیمت آپارتمان قیمت خانه خرید آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض قیمت مسکن شمال شهر

دو منطقه ۱ و ۳ تهران، مناطق شمال‌شهر محسوب می‌شوند که همواره قیمت فروش آپارتمان در آنها، اختلاف چشمگیری با قیمت میانگین شهر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، چند روز پیش در همین صفحه، میانگین قیمت پیشنهادی فایل‌های فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه پایتخت براساس فایل‌های فروردین ۱۴۰۳ را حدود ۸۳ میلیون تومان در مترمربع اعلام کردیم.

در جدول این گزارش، میانگین قیمت پیشنهادی مناطق ۱ و ۳ در حال حاضر ۱۶۴ میلیون تومان برآورد می‌شود. این یعنی، فاصله دو برابری قیمت شمال‌شهر تا سطح میانگین.

در این جدول، فایل‌های فروشی محله‌های مختلف این دو منطقه براساس آپارتمان‌های میان‌متراژ آمده است:

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟