Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر امکان ثبت و اعلام گزارشات مردمی در خصوص معرفی مراکز رمز ارز غیرمجاز را از خدمات قابل استفاده از طریق نرم افزار "برق من" عنوان کرد و گفت: مردم ملایر در صورت معرفی مراکز رمز ارز غیر مجاز می‌توانند تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند و این اطمینان را داشته باشند که هویت آنها کاملا محرمانه می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا شیردره در گفت و گو با ایسنا؛ افزود: مشترکین با استفاده از برنامه " برق من" می توانند از اطلاعات کنتور برق خود مانند پله مصرف، درخواست انشعاب، اطلاع رسانی رمز ارز غیرمجاز و مشاهده سوابق مصرف، راهکارهای بهینه‌سازی مصرف و ده‌ها خدمت دیگر بهره‌مند شوند.

وی از غیر حضوری شدن تمامی خدمات و فعالیت‌های شرکت برق از طریق اپلیکیشن برق من از سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا مشترکین می‌توانند با نصب و استفاده از این نرم افزار کلیه خدمات شرکت را دریافت و به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری به امور توزیع برق ملایر نیست.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر اطلاع از پله های مصرف، ثبت اطلاعات کنتور برق، درخواست انشعاب و مشاهده سوابق مصرف را از جمله خدمات قابل استفاده از طریق نرم افزار برق من برشمرد.

شیردره اعلام مشکل روشنایی معابر، اعلام گزارش خسارت به شبکه و سرقت شبکه‌های برق و همچنین درخواست رفع حریم را از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار کاربردی برق من اعلام کرد.

وی با تاکید بر عادلانه شدن یارانه برق مصرفی مشترکین از ابتدای بهمن ماه، افزود: مشترکان استان می‌توانند با استفاده از نرم افزار برق من از تخفیف در مصرف انرژی با انتخاب و دستیابی به پله‌های پایین تر مصرف استفاده کنند.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر با اشاره به اینکه مشترکانی که الگوی مصرف بالاتری دارند تا کنون از یارانه بیشتری بهره مند می شدند، گفت: بر اساس مصوبه جدید از این به بعد یارانه یکسانی که برای کل مشترکان در نظر گرفته شده به آنها نیز تعلق می گیرد و مشترکان پر مصرف بابت مصرف بالاتر از الگوی تعیین شده هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد.

شیردره نرم افزار برق من را کوتاه ترین و ساده ترین روش برای بهره مندی از خدمات شرکت برق برشمرد که امکان دانلود آن از طریق نرم افزار کافه بازار و همچنین سایت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به نشانی  https://edch.ir وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنعت برق استانی شهرستانها استخراج رمز ارز دستگاه استخراج رمزارز نرم افزار برق ملایر رمز ارز برق من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد