Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نورمحمدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر بسته معیشتی به ارزش سه میلیون ریال شامل مرغ، برنج، ماکاروانی، رب، روغن، سویا، شیرینی و غیره است که با همکاری کمک های مرددمی، مراکز نیکوکاری، سپاه و کمیته امداد شهرستان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای کمک به ۱۸۰ نفر از ایتام شهرستان پوشاک، مانتو، بلوز و سایر موارد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بین آنان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمدیان با قدردانی از کمک های خیرخواهانه مردم این شهرستان برای رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مردم گفت: مردم از دیرباز روحیه همدلی و برادری داشته‌اند، این اقدامات ارزشمند همچنان در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با تاکید بر اینکه مسئولان هدفشان خدمت به محرومان است گفت: دستگیری از نیازمندان شرایط را برای اهداف نظام که پیروی از راه ائمه خواهد بود فراهم می‌کند که جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا نهادهایی همچون کمیته امداد را راه اندازی کرد تا در راستای خدمت گام بردارند و این خود نشانگر حفظ حرمت محرومان می‌باشد.

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی شیروان کمیته امداد امام خمینی بسته معیشتی شیروان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی