Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:29:21 GMT

آغاز نخستین اردوی آزادکاران جوان از دومین هفته نوروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۵۰۷۰

آغاز نخستین اردوی آزادکاران جوان از دومین هفته نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اینکه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در تربت حیدریه استان خراسان رضوی برگزار شد، نفرات برتر این مسابقات توسط کادر فنی مشخص شدند.

بر این اساس کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان تصمیم گرفتند نخستین اردوی خود را از هفته دوم فروردین ماه استارت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود احمد محمدنژاد جوان در ۵۷ کیلوگرم، آرمین حبیب‌زاده در ۶۱ کیلوگرم، محمدعلی عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در ۷۰ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۴ کیلوگرم، سبحان یاری در ۷۹ کیلوگرم، عارف رنجبری در ۸۶ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در ۹۲ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان نفرات اول رقابتهای قهرمانی کشور از جمله اردونشینان تیم کشتی آزاد جوانان هستند که مطمئناً کادر فنی نفرات دیگری را هم به اردو دعوت خواهد کرد.

این در حالی است کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان هم در نظر دارد اردوی آماده سازی خود در سال جدید را از اواسط تعطیلات نوروز و خارج از تهران بر پا کند. اردوی قبلی فرنگی‌کاران جوان با سرمربیگری حمید باوفا در شهر زاهدان برگزار شد.

کد خبر 5448403 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد جوانان اردوی تدارکاتی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 98 دربی تکواندو علیرضا دبیر فدراسیون تکواندو ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون کشتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیر و کمان مهدی طارمی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند