Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه " دشمن امروز جنگ ترکیبی و جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است" گفت: برنامه‌ریزان با شناسایی نقاط ضعف برای حل مشکلات معیشتی اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به ضرورت ترویج اخلاق در جامعه اسلامی اظهار داشت: عدالت و اخلاق‌مداری براساس آموزه‌های دینی و الهی اصول مهمی هستند که باید در بخش‌های رفتاری و عملکردی جامعه جاری و ساری باشند چراکه حرکت در مسیر ظهور و مهدویت راه رسیدن به تعالی است و باید همه برای تحقق ظهور تلاش کنیم زیرا هدف پیامبران و اولیای الهی ظهور منجی عالم بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین مراقبت از فرهنگ مهدویت و تبیین مفاهیم اصیل آن به منظور پاسداری و مراقبت از انحراف امری مهم و ضروری است هرچند تقارن بهار طبیعت و میلاد امام عصر(عج) به عنوان روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران جهان منشاء خیرات و برکات بسیاری است.

امام جمعه اراک با اشاره به ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: در طول یکسال اخیر مردان و علمای بزرگی از میان ما رفتند که آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی و آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از چهره‌های شناخته شده و عالمان بزرگ جهان اسلام بودند که از میان ما آسمانی شدند این درحالیست که این دو مرجع عالیقدر از استوانه‌های حوزه های علمیه بودند و از دست دادن آنها بسیار غم انگیز و ضایعه تاسف‌باری است.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: آیت الله علوی گرگانی از جمله یاران باوفای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و از پشتیبانان نظام اسلامی بود که در مقاطع و دوره‌های مختلف همواره در کنار مردم و نظام اسلامی وفادار بوده و خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه اسلامی داشته‌اند.

حیات آیت‌الله علوی گرگانی در جهاد و اجتهاد سپری شد/ دروس حوزه‌های علمیه استان تهران امروز تعطیل است "محمد عباسی" رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت فرمانده کل سپاه ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت معیشت کشور گفت: مدیران اجرایی و برنامه‌ریزان کشور در خط مقدم بهبود وضعیت معیشتی کشور هستند بنابراین شناسایی نواقص و تصمیم‌گیری موثر و راهبردی و کاربردی در تحقق این مهم باید در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایت مردم باید در دستور کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خدمت‌گزاران مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای وظایف محوله بهره بگیرند.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: جبهه استکبار به دنبال فتنه‌انگیزی و اختلاف انداختن بین جوامع اسلامی است و امروزه جنگ ترکیبی و جنگ نرم را در دستور کار دارند و جهاد تبیین به عنوان یک راهکار موثر می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند  و همه باید در راستای تحقق آن حرکت کنند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی دستور کار نجف آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی که خود را مدیر شرکت‌های مختلف معرفی و در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس فتای استان البرز مطرح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم ابتدا با استفاده از سایت دیوار فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده و سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان گردی و عکس برداری از شرکت‌ها و مغازه‌هایی که بر روی تابلو آن‌ها شماره تلفن ثبت بود شناسایی کرده است.

وی افزود: این کلاهبردار با تماس با نمایندگان آن‌ها در شهرستانها، خود را جای مدیر بالا دستی یا دست اندر کار معرفی و عنوان می‌کرده که یکی از اقوام به شهر شما در ایام نوروز سفر کرده و دچار تصادف شده و در بیمارستان منتظر عمل جراحی است و سقف انتقال من پر شده، فقط شما را به عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که کمک کنید.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم عنوان می‌کرده را به حساب اعلامی به ظاهر همراه شخص حادثه دیده فرضی واریز می‌کرده‌اند و پس از آن اقدام به بلاک کردن (قطع ارتباط) آن‌ها و سپس اقدام به خرید سکه و طلا از سایت دیوار می‌کرده است.

 

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مخفیگاه و مسیر‌های تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم ارتکاب جرم از جمله گوشی و سیم کارت‌های فعال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد و متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آن‌ها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آن‌ها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران