Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ارتحال آیت الله علوی گرگانی گفت: این فقیه بزرگوار، با تواضع و منش ساده زیستی، عمر ارزشمند خویش را در مسیر نورانی خدمت به مکتب اهل‌بیت (ع)، تبلیغ و نشر معارف اسلام، ارتباط با مردم و خدمات اجتماعی گذراند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، آیت‌الله‌ شبیری زنجانی در پیامی ارتحال آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  متن پیام این مرجع تقلید شیعیان این گونه آمده است: ضایعۀ ارتحال عالم وارسته، آیت‌الله‌ آقای حاج سید محمدعلی علوی گرگانی(رضوان‌الله علیه) را به محضر شریف امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه)، حوزه‌ی علمیه و همچنین عموم شاگردان و علاقه‌مندان و بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گوییم.

حیات آیت‌الله علوی گرگانی در جهاد و اجتهاد سپری شد/ دروس حوزه‌های علمیه استان تهران امروز تعطیل استفرمانده کل سپاه ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفتتولیت حرم حضرت معصومه(س): آیت الله علوی گرگانی با مواضع حکیمانه خود همواره حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود

این فقیه بزرگوار، با تواضع و منش ساده زیستی، عمر ارزشمند خویش را در مسیر نورانی خدمت به مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، تبلیغ و نشر معارف اسلام، ارتباط با مردم و خدمات اجتماعی گذراند.

رضوان الله تعالی علیه و حشره الله مع اجداده الطاهرین المعصومین (علیهم‌السلام).

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم