Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی ظهر امروز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تبدیل امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در ۵۸ امامزاده و بقعه متبرکه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در ۵۵بقعه، برپایی خیمه‌های معرفت ۳۲بقعه، قرائت مناجات شعبانیه ۳۴بقعه، غرفه عفاف و حجاب ۱۸بقعه، مشاوره و پاسخگویی۳۲بقعه، ایستگاه صلواتی ۳۰بقعه، سخنرانی ۳۹ بقعه، غرفه کودک و نوجوان ۲۷بقعه را از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

حجت الاسلام واحدی از حضور مبلغین در طول اجرای طرح خبر داد و تاکید کرد: در مجموع 49 مبلغ که به تفکیک شامل ۲۴ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۲۵ مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه‌های معرفت دایر در بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۴ امامزاده در سطح یک، ۹ امامزاده در سطح دو و ۴۵ امامزاده در سطح سه میزبان طرح آرامش بهاری ۱۴۰۱ می‌باشند، اظهار داشت: به عنوان شاخص ویژه برنامه تحویل سال نو در جوار مضجع شریف امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون(ع) اراک، محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک، فاطمه صغری(ع) آشتیان، محمد مسعود(ع) خنداب، سید منصور (ع) زرندیه، فضل و یحیی(ع) محلات، زبیده خاتون(ع) دلیجان، امامزادگان آستانه(ع) شازند، سید محمد (ع) تفرش، احمد بن علی(ع) فراهان و ابوطالب (ع) خمین با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با رویکرد فرهنگی ـ مذهبی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران، همراه با شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع مجری طرح آرامش بهاری اجرا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: ویژه برنامه جشن نیمه شعبان نیز در شب و روز میلاد حضرت حجت (عج) در 16 بقعه متبرکه سراسر استان  با حضور مداحان  و سخنرانان و برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارامش بهاری اوقاف بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان