Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر قادری گفت: باید تلاش کنیم که اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان را برطرف کنیم و بتوانیم هرچه سریعتر موانع قانون کلیدی بهبود محیط کسب و کار را برطرف و آن را اجرایی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در کمیسیون جهش تولید مجلس، ایرادات شورای نگهبان درباره مواد یک تا هفت قانون اجرای سیاست اصل ۴۴ مبنی بر بهبود مستمر فضای کسب و کار و ثبت درخواست های کسب و کار از طریق درگاه های الکترونیک را برطرف کردیم و مورد اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین مبنا دستگاه های اجرایی تا هجدهم اسفند ماه فرصت داشتند که مجراهای ورودی دستگاه ها را الکترونیکی کنند که گام بزرگی است و می تواند سبب سرعت بخشیدن به مجوزهای کسب و کار، شفافیت و کاهش هزینه های ورود به کسب و کار می شود.
قادری گفت: همچنین قانون بهبود محیط کسب و کار را با اصلاح برخی قوانین مرتبط با کسب و کار در مجلس مصوب کردیم که کاری ارزشمندی است.
وی عنوان کرد: امیدواریم که ایرادات شورای نگهبان درباره قانون بهبود محیط کسب و کار برطرف شود زیرا متاسفانه این قانون که مصوب هم شده هشت ماه بین شورای نگهبان و  مجلس در رفت و برگشت بوده و ایراد هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقایق آخر برای آن ایجاد مشکل کرد و سبب شد این قانون به موقع به مرحله اجرا درنیاید.
عضو کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم که اختلافات بین مجلس و شورای نگهبان را برطرف کنیم و بتوانیم هرچه سریعتر موانع قانون کلیدی بهبود محیط کسب و کار را برطرف و آن را اجرایی کنیم که البته این قانون در دیدار رئیس مجلس با رهبر انقلاب مورد تعریف و تمجید معظم له قرار گرفته و از آن یاد کردند.
قادری خاطرنشان کرد: همچنین جلساتی را برای پیگیری مسائل بودجه و تبصره ۱۸ برگزار کردیم و با توجه به مسائلی که درباره قیمت برق و گاز واحدهای تولیدی داشتیم به منظور رفع برخی ایرادات، اشکالات و اختلاف نظرات بین واحدهای تولیدی و دستگاه های اجرایی، جلساتی را برگزار کردیم.
وی افزود: طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که بخش عمده ای از کار آن انجام شده و تا نهایی شدن نیازمند برگزاری چند جلسه دیگر است، اکنون در مراحل آخر کار کمیسیون جهش تولید قرار دارد.
قادری درباره یکی دیگر از طرح های در دست اقدام کمیسیون جهش تولید، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در اوایل سال آینده طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را  به عنوان یکی از طرح های ارزشمند، در دستور کار صحن مجلس قرار دهیم تا بسیاری از معضلات و مشکلات واحدهای تولیدی و زیرساختی حل و گره گشایی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهبود محیط کسب و کار کمیسیون جهش تولید شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری