Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش کارشناسی ارزیابی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در شهرداری اصفهان از سوی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گزارش کارشناسی ارزیابی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در شهرداری اصفهان را منتشر کرد. 

مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در برگیرنده ابعاد گوناگونی است و حوزه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد. شورای اسلامی شهر اصفهان نیز همسو با سیاست‌های کلان کشور در تاریخ دوم بهمن ۱۴۰۰، طرحی را با عنوان «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرداری اصفهان» با امضای ۱۱ نفر از اعضا ارائه کرد. 

مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در گزارشی، برخی نکات اصلاحی درباره متن فعلی طرح ارائه و در نهایت پیشنهادهای خود را برای ارتقا آن بیان کرد.

ضرورت تدوین طرح در شورای اسلامی شهر اصفهان و تکالیف شهرداری در این گزارش ذکر شده است.

همچنین توجه به هدف غایی طرح و تدبیر ساز و کارها براساس آن شامل مواردی از جمله بررسی اماکن عمومی (تحت نظر شهرداری) و تدبیر اتاق مادر و کودک در آن‌ها، همکاری در احداث یا تجهیز شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری شبانه روزی کودکان بی سرپرست و خیابانی، پرهیز از مداخله مستقیم و عنواندار شهرداری در تبلیغات مربوط به تشویق ازدواج و فرزند آوری و مشارکت در احداث یا تجهیز مراکز تخصصی درمان ناباروری است که در قالب پیشنهادات در این زمینه مطرح شده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اسلامی شهر کارشناسی خانواده شهرداری قانون شورای اسلامی اصفهان شبانه روزی تبلیغات ازدواج درمان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مرکز پژوهش های شورای شهر اصفهان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شورای اسلامی شهر اصفهان شهرداری اصفهان مرکز پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود