Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اراک گفت: خدمات برجسته و چشمگیر آیت‌الله علوی گرگانی در تولید اندیشه‌های دینی و نگارش کتاب‌های مؤثر در حوزه‌های تبلیغی و تبیینی و تربیت شاگردانی ممتاز برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی کم‌نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: در طول یک سال اخیر مردان و علمای بزرگی از میان ما رفتند که آیت‌الله صافی گلپایگانی و آیت‌الله علوی گرگانی از جمله آنها است و این دو مرجع عالیقدر از استوانه های حوزه های علمیه بودند و از دست دادن آنها بسیار غم انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی اظهار کرد: آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از یاران باوفای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و از پشتیبانان نظام اسلامی بود و در مقاطع مختلف کشور همواره دلسوزانه و وفادارانه در کنار مردم و نظام اسلامی بودند و خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه اسلامی و امت اسلام ارائه کردند.

وی ادامه داد: خدمات برجسته و چشمگیر آیت الله علوی گرگانی در تولید اندیشه های دینی و نگارش کتاب های موثر در حوزه های تبلیغی و تبیینی و تربیت شاگردانی ممتاز برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش های اسلامی کم نظیر است.

امام جمعه اراک افزود: تقارن نوروز سال جدید با ایام نورانی ولادت حضرت مهدی(عج) قطعا منشا خیرات و برکات فراوانی خواهد بود و ولادت منجی عالم بشریت یادآور عظمت و اقتدار اسلام ناب محمدی و روز پیروزی مستضعفان بر مستکبرین عالم است.

دری نجف آبادی بیان کرد: ولادت حضرت مهدی(عج) قله آرمان های متعالی همه اولیای خدا است و فرا رسیدن نیمه شعبان فرصتی مناسب برای برای ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت و آماده سازی جامعه اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است و برنامه ها در این ایام باید با رویکرد آماده سازی جامعه برای ظهور باشد.

وی ادامه داد: بلوغ عقلانی، ایمانی ، قرآنی و عدالت خواهانه بشریت یک ضرورت است و تفکر مهدوی و اعتقاد به ظهور منجی عالم بشریت راه رسیدن به این بلوغ است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رفتار و عملکرد جامعه اسلامی در همه بخش ها باید بر اساس اخلاق و عدالت اسلامی باشد و حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت قله کمال، عزت، سعادت و سربلندی بشریت است و همه باید به سمت تحقق ظهور حرکت کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: مقابله با زورگویی، ظلم و فساد حرکت در مسیر برپایی ظهور حضرت مهدی(عج) است و بشریت تنها می تواند با فرهنگ مهدویت و علوی و فاطمی از گردنه ها و پیچ های سخت پیش رو عبور کند.

امام جمعه اراک بیان کرد: اعتقاد به وجود حضرت ولی عصر(عج) عین عقلانیت است و تکامل جامعه بشری و تکمیل ایمان، تقوا و برقراری عدالت در گرو اعتقاد به منجی عالم بشریت است.

وی با اشاره به اینکه با ظهور منجی عالم بشریت، بشریت از نظر علم، تقوا، عدالت و اخلاق تکمیل می شود بیان کرد: ظهور حضرت مهدی(عج) اوج حکمت خداوند است و باید با اراده ، عزمی راسخ و عقلانیت در این مسیر حرکت کرد.

امام جمعه اراک گفت: مبارزه با فساد، بی اخلاقی، بی بند و باری و بی عدالتی عین حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت است و مدیران جامعه اسلامی باید با رفتار خود و عمل به وظایف و مسئولیت ها در این مسیر نورانی حرکت کنند.

دری نجف آبادی افزود: هدف همه پیامبران، اولیای خدا و موعود همه ادیان الهی ظهور منجی عالم بشریت است و امروز ایمان به ظهور، هوشیاری در برابر تهدیدات، انحرافات و تحریفات جزء حساس ترین وظایف در قبال ظهور است.

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و انگلیسی ها به دنبال فتنه انگیزی و اختلاف انداختن بین جوامع اسلامی هستند و در این راستا از هر روشی استفاده می کنند که امروز جنگ ترکیبی و جنگ نرم را در دستور کار دارند و جهاد تبیین به عنوان یک راهکار موثر می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند و همه باید در راستای تحقق جهاد تبیین حرکت کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ظهور منجی عالم بشریت آیت الله علوی گرگانی منجی عالم بشریت امام جمعه اراک دری نجف آبادی جامعه اسلامی حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر دوشنبه در همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: قزوین برگ برنده هایی دارد که در کمتر استانی وجود دارد و برخی از آنها در هیچ استانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر همه هستی خود را پای این شهدا بریزیم کم است، افزود: شهید لشگری شهید وارسته ای است که دوران بسیار سختی را گذراند و بیشترین دوران اسارت را طی کرد اما هرگز از هدف و آرمان خود دست برنداشت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: اگر با شهدا زندگی کنیم حیات داریم. مکتب ما مکتب شهادت است و مربی ما شهدا هستند.

وی تاکید کرد: اگر آنچه را که امامین انقلاب ترسیم کردند در همان مسیر قدم به قدم پشت سر ولایت حرکت می کردیم امروز قله ها را بسیار جلوتر فتح کرده بودیم هر چند نیروهای مسلح به این وظیفه به خوبی عمل کردند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح ما این است که تدابیر ولایت را عمل می کنند، اضافه کرد: در بحث موشک و ساخت و بُرد موشک و در تجهیز موشک نقطه زن گام به گام مسیر ولایت را طی کردیم تا به این نقطه رسیدیم.

وی اضافه کرد: امروز موشک شهاب قدیمی شده و موشک های دقیقی همچون خرمشهر و حاج قاسم سلیمانی داریم اما در جنگ اسراییل به کار نبردیم بلکه آنچه به کار برده شد بخش کوچکی از استعداد و توان نظامی ما بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: هر جا در مسیر مکتب ولایت حرکت کردیم به نتیجه رسیدیم. امروز در کشور در شرایطی از امنیت به سر می بریم که نگرانی بابت این مولفه مهم وجود ندارد چرا که خداوند چنان صحنه سازی کرد که ما برای انتقام از آنچه در کنسولگری ایران در سوریه اتفاقاً افتاد و برای انتقام از حرکت احمقانه دشمن، موشک ها را بر سر اسرائیل سرازیر کردیم.

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: امروز خیابان های اروپا صحنه حضور میلیونی مردم در مقابله با استکبار جهانی است و این تصمیم خداست و هرجا با خدا بودیم خدا ما را یاری کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه با اشاره به روز عقیدتی، معلم و روز شهید مطهری تصریح کرد: معلمی شغل اولیا و انبیا و شهداست. همه شهدا تربیت کننده جامعه هستند و مسیر اتصال به خدا را نشان می دهند.

وی در ادامه راه شهدا را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: اگر شهدا نبودند امروز نظام و اسلام وجود نداشت و مشخص نبود امروز تحت چه پرچمی حرکت می کردیم. لذا باید ببینیم چقدر با شهدا مانوس هستیم.

کد خبر 6092246

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود