Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روند تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد.
به گزارش آریا، هر چند که سران بایرن مونیخ مدام در مصاحبه‌ها از قصد خود برای تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی صحبت می‌کنند اما تاکنون گویا هیچ گفت و گویی بین دو طرف شکل نگرفته است. حتی زمانی که از روبرت لواندوفسکی در اینباره سوال شد، او هر‌گونه رسیدن پیشنهاد از سوی بایرن را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به نقل از خبرنگاران اشپورت آینتس کری هاو و پاتریک برگر، روبرت لواندوفسکی از اینکه بایرن تاکنون پیشنهادی را برای تمدید قرارداد ارائه نداده، عصبانی است. 
زمانی که بایرن مونیخ مذاکرات خود را با نیکلاس زوله برای تمدید قرارداد شروع کرد، این بازیکن از قبل تصمیمش را مبنی بر پیوستن به بروسیا دورتموند گرفته بود. این امکان وجود که این اتفاق به طور مشابه برای لواندوفسکی نیز رخ دهد. پینی زهاوی مدیر برنامه‌های یکی از ایجنت‌های توانا در زمین انتقال پر‌سود بازیکنان به دیگر باشگاه‌ها است. یکی از دلایلی که در سال 2018 لواندوفسکی با پینی زهاوی شروع به همکاری کرد، همین بود. در آن زمان لواندوفسکی خواهان پیوستن به رئال مادرید بود اما با توجه به اینکه رئال نیاز زیادی به این مهاجم نداشت، این انتقال رخ نداد. اما در عوض باعث افزایش چشمگیر درآمد لواندوفسکی پس از تمدید قراردادش در سال 2019 شد. هر چند که زهاوی در این مورد فعلا اظهار نظری نکرده اما شایعات در حال شکل گرفتن هستند. رسانه‌های انگلیسی خبر از علاقه منچستر یونایتد به لواندوفسکی می‌دهند. رسانه‌های اسپانیایی نیز بارسلونا را به عنوان یکی از خریداران بالقوه لواندوفسکی دانسته‌اند. فرانسوی‌ها نیز پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی لواندوفسکی با خروج کیلیان امباپه از این باشگاه دانسته‌اند.
با این حال سران بایرن همچنان اصرار دارند که نمی‌خواهند تحت فشار هیچ چیز یا هیچکسی قرار بگیرند و به موقع مذاکرات را با روبرت لواندوفسکی شروع خواهند کرد. گمانه‌زنی هایی که در مورد انتقال ارلینگ هالند به بایرن می‌شود، با توجه به حقوق درخواستی این بازیکن 21 ساله، حقوق او فراتر از ساختار بایرن مونیخ خواهد بود. همچنین هالند تمایل دارد به جایی خارج از آلمان منتقل شود. منچستر سیتی و رئال مادرید از محتمل‌ترین خریداران او محسوب می‌شوند.
لواندوفسکی نیز در حال حاضر بین 23 تا 25 میلیون یورو (ناخالص) همراه با بند‌های پاداش درآمد دارد. با توجه به زیان‌های مالی ناشی از دوران همه گیری، نمی‌توان انتظار داشت که بایرن برای تمدید قرارداد، بتواند حقوق بیشتری را به لواندوفسکی بپردازد. زیرا از ساختار حقوقی باشگاه فراتر خواهد رفت. حال اینکه لواندوفسکی حاضر شود این شرایط را بپردازد یا خیر، مشخص نیست! برای پینی زهاوی قطعا انتقال فوق ستاره لهستانی به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، سود بیشتری از طریق حق کمیسیونی که دریافت می‌کند، خواهد داشت.
مشخص است که بایرن نمی‌خواهد برای تمدید قرارداد لواندوفسکی، افزایش حقوق چشمگیری را در نظر بگیرد. به همین خاطر مذاکرات با پینی زهاوی، روند سختی خواهد داشت. رابطه بین سران بایرن و پیرانای حریص (لقبی که اولی هونس در جریان مذاکرات با داوید آلابا به پینی زهاوی داد) از زمان خروج داوید آلابا به صورت آزاد از این باشگاه، تیره و تار شده است. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن نیز اصلا رابطه خوبی با این مدیر برنامه ندارد. در جریان مذاکرات برای تمدید قرارداد آلابا، حمیدزیچ چندین به شدت عصبانی شده و حتی یک‌بار سر زهاوی فریاد زد. طی چند هفته آینده انتظار می‌رود گفت و گو‌ها با لواندوفسکی شروع شود. باواریایی‌ها نمیخواهند این بازیکن را از دست بدهند.
گویا سران بایرن مونیخ، ارلینگ هالند را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی برای فصل آینده در نظر گرفته‌اند. از آنجایی که سران بایرن مونیخ تا‌کنون برای تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی، پیشنهادی به او ارائه ندادند، آینده این بازیکن که قراردادش در سال 2023 به پایان می‌رسد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال به نظر می‌رسد با وضعیت کنونی لواندوفسکی، برخی باشگاه‌ها به فکر جذب این مهاجم افتاده‌اند.
به نقل از بیلد، تا‌کنون نه حسن صالح حمیدزیچ و نه اولیور کان با روبرت لواندوفسکی و مدیر‌ برنامه‌هایش تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته‌اند. نمایندگان و اطرافیان لواندوفسکی این عمل سران بایرن را بی‌احترامی می‌دانند. همچنین آن‌ها انتظار ندارند که در دو یا سه هفته آینده، تغییری در این وضعیت ایجاد شود. بسیاری از افراد داخل و اطراف باشگاه، نحوه برخورد و رفتار مدیران بایرن مونیخ در مورد وضعیت لواندوفسکی و مسئله تمدید قرارداد او را درک نمی‌کنند. در حالی که آینده لواندوفسکی همچنان توسط سران بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار داده شده است، منچستر یونایتد علاقه خود به روبرت لواندوفسکی را به مدیر برنامه‌های او، پینی زهاوی اعلام کرده است. همچنین به نقل از تونی خوان مارتی خبرنگار اسپورت، در بارسلونا این اعتقاد وجود دارد که روبرت لواندوفسکی مهاجمی متناسب با نیاز‌های این باشگاه است و او به عنوان یک گزینه جدی در نظر گرفته می‌شود. اما باید منتظر ماند و دید آیا لواندوفسکی آماده یک انتقال (خروج از بایرن) هست یا خیر.
به نقل از یان اوگه فیورتوف خبرنگار ESPN و نزدیک به ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ در تابستان آتی است. او در اندیشه یک انتقال بزرگ دیگر برای خود است. بایرن مونیخ نیز ارلینگ هالند را به عنوان جانشین لواندوفسکی در نظر دارد. آن‌ها یک فرصت بزرگ برای جذب هالند دارند. منچستر سیتی و رئال مادرید نیز همچنان در این رقابت حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لواندوفسکی بایرن منچستریونایتد بارسلونا برای تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی سران بایرن مونیخ بایرن مونیخ ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی رئال سوسیداد به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شده باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا دیداری سخت و دشوار در ورزشگاه آلیانس آرنا در پیش دارند و سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی بایرن مونیخ به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودشان آسان کنند.

میلیتائو که از مرداد ماه به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی رئال مادرید نبود در چند هفته اخیر بار دیگر به ترکیب این تیم برگشته و شب گذشته از ابتدا به میدان رفت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«خیلی خوشحالم که پس از هشت ماه بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان رفتم.

همه ما در این بازی به سختی تلاش کردیم و توانستیم خیلی خوب برابر حریف دفاع کنیم. انگیزه زیادی داریم که به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم. حالا زمان آن رسیده است که به بازی بایرن مونیخ فکر کنیم و به خوبی برای سه‌شنبه شب آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!