Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:01:00 GMT

اعلام زمان دور بعدی مذاکرات روسیه و اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۵۷۸۳

اعلام زمان دور بعدی مذاکرات روسیه و اوکراین

مشاور ریاست جمهوری اوکراین درباره مذاکره با روسیه گفت: هیئت‌های دو طرف با اختلافات اساسی برخورد می‌کنند، اما مصالحه امکان پذیر است.

به گزارش مشرق به نقل ازتاس، مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین، «میخائیل پودولیاک»، گفت که هیئت‌های روسیه و اوکراین روز چهارشنبه به گفتگوها ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: روسیه ارزیابی سازمان ملل از وضعیت اوکراین را زیر سوال برد

وی گفت که هیئت‌ها با اختلافات اساسی روبرو شده اند، اما سازش ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیتر گفت: «ما گفتگوها را ادامه خواهیم داد. یک روند مذاکره بسیار پیچیده و سخت که در آن اختلافات اساسی وجود دارد، اما قطعاً فرصتی برای سازش هم وجود خواهد داشت.»

وی همچنین گفت: «در وقفه مذاکرات، زیرگروه‌های کاری به کار خود ادامه خواهند داد.»

دور اول مذاکرات بین هیئت‌های روسیه و اوکراین در ۲۸ فوریه در منطقه گومل بلاروس برگزار شد و این دیدار ۵ ساعت به طول انجامید. دور دوم در ۳ مارس برگزار شد. همچنین سومین دور در منطقه برست در ۷ مارس. در ۱۰ مارس هم در حاشیه یک مجمع دیپلماتیک در شهر آنتالیا ترکیه، نشستی بین روسیه و اوکراین برگزار شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه توییتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت روسیه و اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت: خواسته های مقاومت شروط غیرقابل انجام نیست بلکه خواسته های مشروعی است که میانجی‌گران آنرا درک می کنند و ملت ما حامی ماست.

وی افزود: هیچ توافقی مادامی که خواسته های عادلانه ملت ما شامل برقراری آتش بس، خروج اشغالگران و بازگشت آوارگان محقق نشود، موفق نخواهد شد.

القانوع گفت: تضمین توقف آتش بس دایمی رکن اساسی برای وارد شدن به جزییات مذاکرات و موفقیت توافق با اشغالگران است.

سخنگوی حماس بیان کرد: اشغالگران با پروژه کوچاندن و سیاست گرسنه نگه داشتن یا به کار گیری سلاح هرج و مرج، توفیقی نخواهند داشت.

وی افزود: آنچه اشغالگران طی هفت ماه گذشته با ویرانی، کشتار جمعی نتوانستند به آن برسند در وقت اضافه جنگ هم نمی توانند به آن برسند.

کد خبر 6092327

دیگر خبرها

  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد