Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:06:57 GMT

آخرین وضعیت نازنین زاغری از زبان سخنگوی قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۵۸۹۵

آخرین وضعیت نازنین زاغری از زبان سخنگوی قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، ذبیح‌الله خداییان روز چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه این مطلب را عنوان کرد.

وی درباره پرونده دیگری گفت: پرونده حادثه اتوبوس خبرنگاران در نقده پیگیری می شود.

رسالت رسانه انعکاس واقعیت است
 

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت انعکاس واقعیت در رسانه‌ها گفت: انعکاس مطالب خلاف واقع به مرور اعتبار رسانه را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر در انتشار اخبار بی‌جهت سیاه نمایی کنیم آب به آسیاب دشمن ریختن است و سفیدنمایی هم اشتباه است اما اگر واقعیت را آنگونه که هست انعکاس دهیم موجب ارتقای اعتماد می‌شود.

وی تصریح کرد:  قوه قضاییه مجری قانون است و باید قبل از هر چیز و هر آنچه می‌گوید متکی بر قانون باشد.

خداییان اضافه کرد: اعتقاد دارم اجرای قانون باید سرلوحه امور قرار گیرد و اگر موضوعی را بیان کنم که خوشایند جامعه باشد اما قانون را رعایت نکنم، در کوتاه مدت خوشایند است اما در بلندمدت مضر است زیرا اجرای قانون بهتر از نقض قانون یا بی قانونی است.

خداییان اظهارداشت: برخی جرایم حتی در صورت محکومیت هم نمی‌تواند نام و مشخصات افراد را اعلام کند و این موضوع به موجب قانون است و البته برخی از موارد امکان انتشار دارد بنابراین در بیان احکام و نام بردن از افراد قانون شکنی نمی‌کنیم.

برچسب‌ها ذبیح الله خدائیان سازمان بازرسی كل كشور قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ذبیح الله خدائیان سازمان بازرسی كل كشور قوه قضاییه ذبیح الله خدائیان سازمان بازرسی كل كشور قوه قضاییه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟