Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش دقایقی پیش وارد شهرکرد شد.

افتتاح طرح آزادسازی فضا‌های ورزشی، شرکت در آیین درختکاری، بازدید از اتاق بهداشت مدارس شهرکرد، بازدید از نمایشگاه محیط‌زیست، افتتاح طرح دادرس در استان، بازدید از روند ساخت استخر شنای آموزش‌وپرورش ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد از برنامه‌های سفر معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شهرکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

در ایام شیوع کرونا با افت پنهان تحصیلی نیز مواجه شدیم

همچنین افتتاح زمین بیس بال و سالن سقف کوتاه هنرستان تربیت‌بدنی امام علی (ع)، انعقاد تفاهم نامه ساخت ۹ سالن ورزشی و ۲۸ زمین چمن مصنوعی در استان و شرکت در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های ستاری فرد به شهرکرد می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و نقش اصلی در زمینه پرورش و شکوفایی ابعاد علمی، اخلاقی، جسمی و روحی فرزندان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت نقش بسیار ارزشمندی دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و نقش اصلی در زمینه پرورش و شکوفایی ابعاد علمی، اخلاقی، جسمی و روحی فرزندان و آینده‌سازان این کشور برعهده معلمان است.

وی افزود: در اندیشه ناب و اصیل اسلامی، معلمان و اساتید به عنوان سرمایه‌های عظیم اجتماعی هستند که با تلاشی دل‌سوزانه، خالصانه و سرشار از حس وظیفه‌شناسی در کنار تعلیم و تربیت، در مسیر ترویج ارزش‌های انسانی و اسلامی و نیز تقویت هویت ملی قدم بر داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید براینکه زیرساخت اصلی اجتماع از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد و ریشه پیشرفت و اقتدار کشور در زمینه‌های علمی، فناوری، پزشکی و دفاعی نیز به این نهاد بر می‌گردد، افزود: جامعه مرهون معلمان متعهد ، مسئولیت‌پذیر و فداکار است،. ضمن اینکه توجه و اهمیت دادن به آموزش و پرورش، سرمایه‌گذاری برای تربیت نسل آینده و ساخت کشوری پیشرفته و قوی است.

وی با تاکید بر نقش بارز همه معلمان به‌ویژه بانوان معلم در تربیت و تقویت مبانی اعتقادی و هویتی دانش‌آموزان، آن‌را حاصل کار جمعی تمام ارکان آموزش و پرورش و مدارس و تک تک معلمان دانست.

رفیعی با بیان اینکه دولت سیزدهم از بدو تشکیل برای رفع مشکلات فرهنگیان و به‌ویژه تعالی شأن و منزلت معلم در جامعه تلاش می‌کند، گفت: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی بود که در این راستا و تحقق عدالت به انجام رسید.

کد خبر 749401

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر