Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

مهلت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای نام نویسی و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای نام نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نام نویسی خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفند برای مشاهده و یا ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کنند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای نام نویسی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

نوبت بیست و دوم آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه در روزهای ۲۱ تا ۲۳ تیر انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری