Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:32:03 GMT

معرفی خدمات پیامکی مدیانا اس ام اس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۶۰۹۱

معرفی خدمات پیامکی مدیانا اس ام اس

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید به طور حتم از میزان اهمیت تبلیغات و همچنین حفظ مشتریان و بازگشت آن ها به مجموعه خود آگاهی دارید. احتمالا شیوه های مختلفی را برای تبلیغات و همچنین بازاریابی خود امتحان کرده اید! یکی از شیوه­های تبلیغات مدرن که ممکن است هنوز از آن استفاده نکرده باشید و یا از اهمیت آن باخبر نباشید بازاریابی پیامکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازاریابی پیامکی یکی از روش های تبلیغات مدرن است که پس از شیوع ویروس کرونا بیش از پیش مورد استقبال کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یکی از روش های موثر تبلیغات است که به کسب و کارهای مختلف اجازه می دهد تا از طریق پنل اس ام اس به مشتریان خود پیامک ارسال کنند و به صورت انبوه طیف گسترده‌ای از افراد را از وجود کسب وکارخود آگاه کنند.

با توجه به سرعت ارسال پیامک و گستردگی مخاطبان، بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین و پربازخورد ترین راه های تبلیغات و همچنین بازاریابی است.

باید بدانید که بازاریابی پیامکی راهکار جدیدی نیست و سال های زیادی است که کسب‌وکارهای موفق از این شیوه برای آگاه ساختن مخاطبان و تعامل با آن ها استفاده می‌کنند. اما پس از شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ ارتباط با مشتریان، کسب‌وکارهای زیادی به استفاده از این روش برای ارتباط با مشتریان و تبلیغات روی آوردند و در حال حاضر این شیوه به لازمه‌ای حیاتی برای بسیاری از کسب‌کارها بدل شده است.

مدیانا اس ام اس یکی از قدیمی ترین سامانه ارسال اس ام اس است که بیش از 200000 کسب‌وکار کوچک و بزرگ از آن برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند.

مدیانا اس ام اس، بهترین ابزار ارتباط با مشتری!

شرکت دانش بنیان مدیانا از تخصصی ترین و قدیمی ترین سامانه های پیامکی در کشور است که در کنار خدمات پیامکی، سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند ارسال پیام صوتی، ایمیل، تلفن ابری و... را به منظور دسترسی راحت تر صاحبین مشاغل در یک پلتفرم ارائه می‌دهد.

این شرکت که راه خود را در حوزه دانش بنیان از سال 92 آغاز کرده است و مشتریان و نمایندگان زیادی را در سراسر کشور دارد و بسیاری از کسب­وکارهای کوچک و بزرگ را به ابزار پیامکی مجهز کرده است.

از مهم ترین ویژگی های مدیانا اس ام اس که سبب برتری آن نسبت به سایر رقبا و همچنین حضور فعال در حوزه پیامکی شده است می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته حرفه‌ای و عدم نیاز به تمدید سالانه پنل اس ام اس به منظور کمتر کردن هزینه های بازاریابی پیامکی برای مشتریان اشاره کرد. این شرکت با شعار " مشتریان، سرمایه ما هستند" در تلاش است تا کامل ترین و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای بررسی تعرفه و قیمت پنل پیامک کافیست به سایت مدیانا اس ام اس سر بزنید.

خدمات سامانه پیامکی مدیانا اس ام اس

 

 

ارسال پیامک هدفمند

توانایی جداسازی مخاطبان و همچنین شناسایی بازار هدف یکی از روش های موثر برای تبلیغات و تضمین موفقیت در آن است. امکان جداسازی بر اساس شهر و استان، منطقه ، سن و جنسیت، گروه شغلی، کدپستی و... از امکانات سامانه پیامکی مدیانا برای ارسال پیامک هدفمند است. با ارسال پیامک انبوه و انواع روش های ارسال می­توان با دست باز بازار هدف را انتخاب و آن ها را تحت تاثیر قرار داد.

یکی از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا ارائه آموزش های لازم برای نحوه نگارش تبلیغات پیامکی و نمونه پیامک برای کسب­وکارهاست که به راحتی می­توانید در وبلاگ مدیانا اس ام اس پیدا کنید.

وب سرویس پیامکی و API

اگر صاحب کسب‌وکار آنلاین و یا اپلیکیشن هستید به طور حتم از اهمیت استفاده و بکارگیری اس ام اس برای ارسال آنی رمز عضویت، ارسال اطلاعات خرید محصول برای مشتریان، ارسال خودکار فاکتور خرید، اطلاع‌رسانی از تخفیفات، ایجاد باشگاه مشتریان و... آگاهی دارید.

پنل اس ام اس مدیانا با ارائه جامعه ترین سیستم وب سرویس API  و ارائه رایگان افزونه های پیامکی در وبسایت خود در تلاش است تا تجربه خوشایندی را برای صاحبان سایت و کسب‌وکارهای آنلاین رقم بزند.

 

ارسال‌ پیامک و حفظ مشتری

در بازاریابی پیامکی علاوه بر ارسال پیامک انبوه و هدفمند امکان استفاده از پنل اس ام اس برای تعامل با مشتریان،ارسال پیامک های یادآوری، در نظر گرفتن و ارسال تخفیفات، ارسال پیامک نظیر به نظیر، ارسال پیامک اقساط، برگزاری مسابقات پیامکی، نوبت دهی، ارسال کارت ویزیت الکترونیک و... وجود دارد این امکانات می‌تواند هم در کسب‌وکارهای کوچک و در کسب‌وکارهای بزرگ نظیر سازمان ها، ادارات دولتی، بانک ها و... مورد استفاده قرار گیرد.

  ویژگی های مدیانا اس ام اس: پشتیبانی 24 ساعته تخصصی عدم نیاز به تمدید سالانه پنل پیامکی ارائه بیش از 1 خط اختصاصی در داخل تمامی پکیج ها تعرفه مناسب مشاوره رایگان

 

 

 مدیانا اس ام اس

تخصصی‌ترین سامانه ارسال و دریافت پیامک در کشور

 

 

برخی از مشتریان:

    جمع‌بندی

مدیانا اس ام اس از سال 92 تا به امروز به بیش از 200000 کسب‌وکار کوچک و بزرگ در رسیدن به تبلیغات و بازاریابی پیامکی موفق کمک کرده و توانسته با جلب مشتریان و نمایندگان زیر مجموعه خود به یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه دهنده‌ ‌ی خدمات پیامکی تبدیل شود. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، وب سرویس پیامکی، پیامک های خدماتی و... از مهم ترین امکانات وب سرویس پیامکی مدیانا است.

اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا بازاریابی پیامکی کسب‌وکار خود را آغاز کنید و یا با دریافت نمایندگی پنل اس ام اس مدیانا، فروش خطوط، ارسال و دریافت پیامک، ایجاد زیر مجموعه و .... درآمد زایی را تجربه کنید از طریق سایت ثبت نام و یا با مشاورین مدیانا 02154968000-داخلی فروش در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهرمند شوید.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بازاریابی پیامکی خدمات پیامکی اس ام اس افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بازاریابی پیامکی پیامکی مدیانا ارسال پیامک پنل اس ام اس کسب وکارهای کسب وکار وب سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

 سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی