Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:37:24 GMT

برنامه سفر و اردوی تیم ملی ایران در سئول و مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۶۱۴۶

برنامه سفر و اردوی تیم ملی ایران در سئول و مشهد

تیم ملی ایران شنبه تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد تا اولین دیدار خود در سال ۱۴۰۱ را مقابل کره جنوبی برگزار کند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری چهار دیدار نخست از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، دراگان اسکوچیچ اسامی بازیکنان مدنظر خود برای دو دیدار با کره جنوبی و لبنان را اعلام خواهد کرد. با توجه به این که بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر در تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتور به میدان می‌روند، دیدارهای این چهار تیم زودتر از سایرین برگزار می‌شود تا دست سرمربی تیم ملی هم برای انجام برنامه‌ریزی‌ها و عزیمت به سمت کره جنوبی باز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، بازیکنان لیگ برتری روز ۲۷ اسفند خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی می‌کنند و بعد از قرنطینه در هتل و انجام تست‌های کرونا، شنبه شب با پرواز اختصاصی ایران ایر، راهی سئول خواهد شد.

پرواز تیم ملی به سئول، با حضور بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان شاغل در لیگ قطر انجام خواهد شد و سایر ملی‌پوشان به طور انفرادی راهی سئول خواهند شد تا اردوی ایران تکمیل شود. طبق برنامه، کاروان ایران ساعت ۲۱:۳۰ شنبه(۲۸ اسفندماه سال جاری) از فرودگاه امام خمینی پرواز و در ساعت ۱۱ (به وقت محلی) وارد فرودگاه اینچئون سئول می‌شود.

در ادامه بازیکنان ملی‌پوش و لژیونر هم بعد از انجام آخرین بازی‌های باشگاهی خود در روز ۲۹ اسفند و یا بامداد یکم فروردین، آماده عزیمت به سئول خواهند شد و احتمالا در بدترین حالت دو جلسه تمرینی را با تیم ملی ایران خواهند داشت.

پس از برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) چهارم فروردین، تیم ملی در ساعت ۴:۳۵ (به وقت محلی) روز ۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فرودگاه اینچئون سئول را ترک و در ساعت ۸:۲۵ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی می‌شود.

سپس تیم ملی آماده عزیمت به مشهد خواهد شد تا در نهم فروردین آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل لبنان برگزار کند و آماده برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی در تاریخ دوازدهم فروردین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران دیدار ایران و کره جنوبی بازی ایران و لبنان کره جنوبی خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی