Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته جوان، جوانان استان با مدیرکل و مسئولان ورزش و جوانان مازندران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان، اعضای مجمع جوانان، خانه جوانان، نمایندگان تشکل های  جوانان  و کمیسیون های مختلف با دکتر حسن رنگرز مدیرکل و محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور  جوانان  و جناب سرهنگ اسلامی مسئول بسیج ورزشکاران  مازندران  دیدار داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این دیدار  جوانان  حاضر به بیان دغدغه ها ، برنامه ها و طرح های خود در حوزه های مختلف پرداختند که مورد استقبال مدیرکل و معاون فرهنگی و  جوانان  قرار گرفت.   مدیرکل  ورزش و  جوانان نیز با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته  جوان  گفت : از نقدهای سازنده  جوانان  همواره استقبال می کنیم و این نقدها ارزشمند است.   وی افزود؛ امید به آینده و شعار ما می توانیم کلید واژه بسیار خوب این روزها است و در روزهایی که فضای نامتعارف رسانه های معاند امید و انگیزه  جوانان  ما را هدف گرفته اند این نسل پر انرژی و پرتلاش اتفاقات بزرگی را رقم زدند و خواهند زد.   دکتر حسن رنگرز نقش  جوانان  نخبه و شایسته را در عرصه های اجتماعی ستود و گفت : تحقق شعار ما می توانیم در گرو میدان دادن به  جوانان  است .   وی در ادامه افزود؛ برنامه ریزی نشست های فصلی با  جوانان  مورد انتظار است و البته در برگزاری جشنواره  جوان  مازنی نیز اهتمام ویژه داریم. و طرح سه شنبه های با  جوانان  در مناطق آسیب پذیر نیز بصورت جدی پیگیری شود .   رنگرز با اشاره به برخی مشکلات در پیشبرد برنامه های  جوانان  بیان داشت؛ نقش دستگاه  ورزش و  جوانان تسهیل گر است و بسیاری از مشکلات بدلیل عدم هماهنگی برخی دستگاه هاست . معتقدم ساختار  جوانان  باید در سطح معاونت رئیس جمهور باشد تا قدرت اجرایی بالایی داشته باشد. و احیای معاونت  جوانان  به مطالبه گیری  جوانان  کمک خواهد کرد.   مدیرکل  ورزش و  جوانان اظهار داشت؛ اقدام بسیار خوبی در این دولت در حوزه  جوانان  روی داد که از ظرفیت گروه های جهادی و هیات های اندیشه ورز و دیگر گروههای  جوانان  نیز در کنار تشکل های مردم نهاد استفاده می شود .   وی در پایان صحبت هایش گفت : از  جوانان  عزیز استان نیز در خواست می شود پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به جهاد تبیین داشته باشند و در مسیر روشنگری برای اقشار مختلف جامعه گام بردارند.   محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور  جوانان  اداره کل  ورزش و  جوانان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف  جوانان  گفت : ظرفیت بسیار بالایی در  جوانان  استان وجود دارد و باید برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.   رامتین کولائیان رئیس هیات سوارکاری نیز به نمایندگی از روسای  جوان  هیات های ورزشی استان در جلسه حضور یافت و از اعتماد مسئولان به  جوانان  تقدیر کرد.   گفتنی است در حاشیه این نشست؛ آئین رونمایی از کتاب مهارت های زندگی کاری از موسسه مردم نهاد دریای آرام زندگی  مازندران  برگزار شد .   همچنین از همکاران حوزه جوانان، سرکار خانم شکری و آقای مجیدی و اعضای مجمع جوانان، کمیسیون های مختلف، خانه  جوانان  و نمایندگان سمن های  جوانان  نیز تجلیل بعمل آمد .   در پایان این نشست صمیمی؛ از آقایان رامین قاسمی و خانم فاطمه اکبرزاده  زوج  جوان  فعال در مجمع و حوزه  جوانان  با اهداء هدیه تجلیل بعمل آمد .   انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا حضرت علی معاون بسیج رسانه انرژی مشکلات رئیس جمهور دولت مقام معظم رهبری جامعه مهارت های زندگی مازندران حسن رنگرز هفته جوان جوانان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم