Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ ستاد یدالله شرفی  فرمانده مرزبانی استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: مأمورین پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند با اشرافیت اطلاعاتی و اقدام عملیاتی هوشمند از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله قاچاق توسط یک فروند لنج باری از طریق آبهای استان به خاک کشور جلوگیری نمایند.

وی افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، تعداد هشت هزار نخ سیگار الکترونیکی، سه هزار و ۷۵۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۱۵ عدد ماشین شارژی، چای، کفش و اقلامی شامل غذای ماهی، کولر گازی، سرخ کن برقی فاقد مدارک گمرکی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی ابراز داشت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق کالای ملوانی قاچاق ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است