Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:46:37 GMT

سرپرست فرمانداری دالاهو معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۶۵۳۸

سرپرست فرمانداری دالاهو معرفی شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم «کیومرث جلیلیان» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری دالاهو معرفی شد و از زحمات ۴۱ ساله «کرم محمدی» فرماندار سابق  این شهرستان قدردانی گردید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه در مقطع فعلی راهی بجز وحدت و همدلی نداریم، گفت: امروز همه باید پشتیبان دولت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسین خوش‌اقبال» افزود: مسوولیت در نظام اسلامی، یک فرصت برای آخرت‌ سازی است و آن چه نام و یاد مدیران و مسوولان را ماندگار می‌کند خدمت گذاری بی منت به مردم است.

وی اظهار داشت: مردم سرمایه اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و به طور یقین تلاش برای خدمت، موجب رضایت عمومی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به خصوصیات و سوابق نیک شهرستان دالاهو گفت: مردمان این منطقه در خدمت به نظام در کنار سایر اقوام و مذاهب تلاش‌های برجسته‌ای کرده‌اند و همراهی خوبی با انقلاب داشتند.

خوش اقبال با بیان اینکه اقوام و مذاهب در روزهای سخت پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند، افزود: برادران اهل حق اهل تسنن و شیعه در کنار هم در دفاع از این آب و خاک جنگیدند و ایثار کردند و از جان خود گذشتند.  

وی ادامه داد: در این مقطع حساس راهی جز وحدت و همدلی با هم نداریم که منشا حرکت بوده است، دشمن ظالمانه در مقابل نظام ایستاده اما با این وجود مقاومت کرده‌ایم و امروز همه باید به دولت کمک کنند و موفقیت دولت موفقیت نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان با تکریم از خدمات دوران خدمتی کرم محمدی فرماندار سابق دالاهو گفت: وی سال های سال در این استان منشا خیر بوده و ایثار و فداکاری کرده و تا روز بازنشستگی نیز در راستای اهداف نظام اسلامی حرکت کرده است.

وی افزود: «کیومرث جلیلیان» سرپرست جدید فرمانداری دالاهو جزو کارشناسان وزارت کشور بوده و دارای تحصیلات عالی و تجارب ارزنده‌ای است که امیدواریم موفق باشد.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار تن جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران شیعه وزارت کشور فرمانداران اهل تسنن کرمانشاه دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران وحدت ملی استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران شیعه وزارت کشور فرمانداران اهل تسنن کرمانشاه دالاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند