Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه به‌زودی گوشت وارداتی در میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد، گفت: در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دولتی، به شهروندان اطمینان می‌دهیم که ارزاق و مایحتاج روزانه آن‌ها را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اختلاف ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار با قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: علاوه بر کیفیت بهتر، عرضه دست‌چین محصولات در میادین میوه و تره بار به شهروندان این امکان را می‌دهد که محصولات روزانه خود را به اندازه مورد نیاز خریداری کنند؛ در حالی که سیب و پرتقال تنظیم بازار به صورت درهم و صندوقی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش استقبال شهروندان و ازدحام در میادین میوه و تره بار، اختلاف ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است، تصریح کرد: مبنای قیمت‌گذاری سیب و پرتقال تنظیم بازار، قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار است.

فصاحت حذف واسطه‌های غیر ضرور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف اساسی و مهم این سازمان، با استفاده از فضاهای باز موجود در میادین میوه و تره بار و ایجاد غرفه‌های جدید، امکان عرضه مستقیم میوه و تره بار و محصولات تنظیم بازار را به صورت گسترده فراهم آورده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به‌صورت ناشناس و سرزده در میادین میوه و تره بار سطح شهر حضور می‌یابد و در گفت‌وگو با شهروندان، از نزدیک در جریان نظرات و مطالبات آنها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای به حداقل رساندن زمان انتظار مراجعه‌کنندگان برای تهیه محصولات مورد نیازشان از میادین، از تمام امکانات و توان خود تلاش می‌کنیم تا تعداد عرضه‌کنندگان و میزان عرضه را افزایش دهیم.

روزانه بالغ بر یک میلیون نوبت خرید در میادین میوه و تره بار ثبت می‌شود که این آمار در ایام و مناسبت‌های خاص نظیر روزهای منتهی به عید نوروز به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

کد خبر 5448575

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی توزیع گوشت قرمز حوادث چهارشنبه سوری شهرداری تهران نوروز 1401 شورای شهر تهران چهارشنبه سوري آموزش و پرورش سفرهای نوروزی علیرضا زاکانی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران آتش نشانی شهرداری مهدی چمران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میادین میوه و تره بار تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت