Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر آزادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه امسال در حوادث چهارشنبه سوری استان کرمانشاه مورد فوتی یا قطع عضو نداشته‌ایم و مصدوم بستری که حالت وخیمی داشته باشد هم نداریم.

وی با بیان اینکه اکثر مصدومان از بیمارستان مرخص شدند، سوختگی و صدمه از ناحیه چشم را بیشترین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال استان کرمانشاه ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مورد جزئیات آمار مصدومان استان نیز گفت: ۱۱ نفر در محل درمان و  ۳۸ نفر بستری شدند و همچنین تعداد افراد آسیب دیده از ناحیه چشم ۱۰۰ نفر و سوختگی نیز ۸۱ نفر بود.

آزادی بیشترین تعداد مصدومان را مربوط به شهر کرمانشاه با ۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: در پاوه سه نفر، جوانرود چهار، سرپل ذهاب سه، روانسر یک، صحنه یک، کنگاور پنج، اسلام آباد پنج، هرسین چهار، قصرشیرین چهار، سنقر یک
و گیلان‌غرب ۲ نفر مصدوم شدند.

همه پایگاه های اورژانس کرمانشاه در آماده باش بودند

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: اورژانس طبق روال سالهای گذشته قبل از شب چهارشنبه سوری به تمام پایگاه های شهری و بین جاده‌ای با ۷۵۰ نیرو به صورت ۲۴ ساعته آماده باش داد، تا خدای نکرده اگر کسی دچار آسیب دیدگی شد در سریعترین زمان ممکن ضمن خدمت رسانی پزشکی و کار انتقال آنها را به بیمارستان ها انجام دهند.

وی افزود: همچنین ستاد هماهنگی حوادث استان، اتاق های هدایت و راهبردی عملیات نیز در اورژانس استان تشکیل شد تا بر حوادث احتمالی این شب دقت عمل و نظارت بیشتری داشته باشیم.

آزادی همچنین افزود: بیمارستان های استان به ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه در حالت آماده باش کامل بود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در ۲۵ بیمارستان دارد.

برچسب‌ها چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه مصدوم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه مصدوم چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه مصدوم چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی