Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این جاده به طول ۳ کیلومتر که سه روستا شامل ، تل برج ، تل پرون و کوکری را متصل می کند یکی از آرزوهای دیرینه مردم این مناطق بود که در مدت زمان کمتر از یک ماه  به سرانجام رسید.

هزینه  این جاده که در مسیر لوله های مهم  نفتی و دره های فصلی قرار دارد ،  با کمک مردم این روستا جمع آوری و تامین شد و طبق گفته اهالی ، شرکت نیروگستر مجری خط انتقال نفت  گوره - جاسک قول مساعدت مالی بخشی از آن را داده است و منتظر تحقق آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پیش بینی های صورت گرفته، احداث این جاده درصورتی که از طریق واگذاری به پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی انجام می شد، بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه در بر می داشت که مردم روستا ، جهادی و انقلابی پیشقدم شدند و  با حداقل قیمت و با مساعدت مالی آن را به اتمام رساندند.

مصالح  و هزینه های جانبی آن توسط مردم این روستا تامین شد و ماشین آلات آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  و حمایت و همکاری بخشداری مرکزی گناوه با هماهنگی فرماندار صورت گرفت.

مردم این روستا گفتند: نبود جاده دسترسی این روستا به محور اصلی باعث شده بود که موج مهاجرت  از سالیان گذشته از این منطقه انجام شود اما با ارتباط جاده ای ، ساکنان از اطراف به این منطقه کوچ خواهند کرد.

آنها اظهارداشتند: تا قبل از اجرای جاده دسترسی ، امکان تردد خودرو وجود نداشت و به صورت پیاده هم سخت بود و در زمان بارندگی با وضعیت سختی روبرو می‌شدند.

مردم این روستا و دو روستای دیگر که شغل عمده آنها دامداری و کشاورزی است ضمن تقدیر از همکاری صورت گرفته مسئولان، خواستار برخورداری از تاسیسات برق و آب و گاز شدند.

بنا به مشاهدات خبرنگار ایرنا در  آیین ، مردم این روستا از افتتاح این جاده چنان مسرور و خوشحال بودند که قابل وصف نیست.

آنها از حضور و همکاری و  نقش بسزای فرماندار، بخشدارمرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه در اجرا و به اتمام رساندن طرح ، قدردانی کردند.

فرماندار گناوه در آیین افتتاح این طرح گفت: در مقابل عظمت و فداکاری مردم غیور و نستوه ایران وظیفه داریم آنچه که سزاوارند به آنها ارایه دهیم.

محمدتقی صفری افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و اقشار جامعه از جمله روستائیان به ارمغان داشته است.

وی از همت و تلاش جهادی مردم این روستا در اجرای این طرح و حمایت و پیگیری و تعامل بخشدارمرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای این شهرستان تقدیر کرد.

وی بیان کرد: پیگیری لازم برای احداث کانال بر روی دره فصلی واقع در مسیر جاده دسترسی و فراهم کردن زیرساخت های این روستا و دو روستا خواهد شد.

روستای تل برج از توابع بخش مرکزی در شمال استان بوشهر در جوار تاسیسات نفتی واقع و با طبیعت بکر  و از نقاط مستعد برای کشت محصولات زراعی از جمله پنبه و گندم دارای  ۲۰ خانوار است.

برچسب‌ها بوشهر روستائیان افتتاح طرح گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر روستائیان افتتاح طرح بوشهر روستائیان افتتاح طرح گناوه مردم این روستا جاده دسترسی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • عشق معلمی دَربیابان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه