Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا؛ تفاهم‌نامه بنیاد ملی نخبگان و هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره با حضور عباس ابراهیمی سرپرست معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و عبدالحسین خسروپناه دبیر هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی به امضا رسید.

در این نشست که با حضور جمعی از مدیران معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار شد، عباس ابراهیمی سرپرست معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان به محورهای همکاری بنیاد و هیات حمایت، اشاره کرد و گفت: طراحی دوره‌های آموزشی با حضور اساتید نظریه پرداز، برای بهره‌مندی استادیاران جوان و حمایت از ترویج نظریه‌های اثرگذار از مهم ترین محورهای همکاری میان بنیاد و هیات حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ وی افزود: «تشکیل جلسات و میزگردهای نقد و نظر در راستای گفتمان‌سازی و اثربخشی نظریه‌ها»، «همکاری در برگزاری سخنرانی و کارگاه های تخصصی در محیط های علمی و نخبگانی»، «همکاری در تشویق نظریه پردازان موفق شامل برگزاری نمایشگاه و جشنواره و اعطای جوایز به نظریه ها و طرح های ممتاز و خلاقانه، در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه» از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

در ادامه این نشست خسروپناه با بیان تاریخچه تاسیس و فعالیت‌های هیات حمایت از کرسی ها، اهم اقدامات انجام شده در این هیات را تشریح کرد.

وی ثبت پنج هزار کرسی ترویجی و ثبت ۶۲ نظریه، برگزاری ۴ همایش ملی و تسهیلات ارایه شده به صاحبان نظریه ها را از جمله فعالیت‌های این هیات دانست.

دبیر هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، «در نظر گرفتن نظریه پردازی های برجسته برای شرایط احراز سرآمدی و نخبگی»، «تقویت شأن و منزلت اجتماعی و تکریم و الگوسازی اساتید و نظریه پردازان با برگزاری مراسم بزرگداشت و تبیین زندگی و زمانه ایشان و ثبت و انتشار آن»، «چاپ، نشر و توزیع مناسب محصولات و نظریه های ارایه شده مورد تایید در چارچوب توافق طرفین» و «ارزیابی فعالیت های کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره نخبگانی» را از دیگر محورهای مورد توجه در این تفاهم‌نامه برشمرد.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه مناظره بنیاد ملی نخبگان حمایت‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه مناظره بنیاد ملی نخبگان حمایت ها امضای تفاهمنامه مناظره بنیاد ملی نخبگان حمایت ها هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی هیات حمایت از کرسی ها بنیاد ملی نخبگان هیات حمایت نظریه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  خانم دوستمحمدیان سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مهدیشهر  گفت : بانوان و دختران علاقمند به چرم دوزی در یک دوره آموزشی ۳۰ ساعتهاین هنر سنتی را فرا میگیرند

در پایان دوره به هنر آموزان تائیدیه  آموزش ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور