Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:37:37 GMT

رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۶۹۹۴

رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین

طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تعهد اشتغال در سطح شهرستان با نظارت فرمانداری و در قالب ادارات تعاون، کار، رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت و بانک‌های عامل انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال را باید به طرف روستاها ببریم بیان کرد: اجرای طرح‌های خرد و خانگی مبتنی بر پتانسیل‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی کارگاه‌های خرد، محور فعالیت فرمانداری و بنیاد برکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی تصریح در کار سرمایه گذاران را امری ضروری تلقی کرد و افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت در دریافت استعلام‌ها، در یک زمان مشخص و با هماهنگی سرمایه گذار، کلیه دستگاه‌های اجرایی مربوط در قالب میز خدمت در محل طرح حضور پیدا کرده و اعلام نظر خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۲۳۱ طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اشتغال پایدار توسط طریق کمیته امداد در نظر گرفته شده است که اعتبارات تعدادی از این طرح‌ها پرداخت و مابقی در شرف پرداخت است.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه تسهیلات به طرح‌هایی داده می‌شود که توجیه اقتصادی دارند افزود: بنیاد برکت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال فرعی پایدار روستایی پرداخت کرده است.

امینی به پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل اشاره و گفت: پرداخت تسهیلات از طریق بانک‌های عامل با هماهنگی فرمانداری صورت می‌گیرد و در موقع پرداخت و بعد از پرداخت نیز نظارت خواهیم داشت.

کد خبر 5448512

منبع: مهر

کلیدواژه: نمین اشتغال جذب سرمایه گذاری بنیاد برکت حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا چهارشنبه آخر سال خطبه های نماز جمعه گرگان اردوهای راهیان نور عکس استانها شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد.

سیروس ابراهیمی سیزدهم اردیبهشت ماه در جلسه‌ی بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، اظهار کرد: اعتبار مربوط به جزء سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک‌ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه‌های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده پرداخت ۷۰ درصدی بوده که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک‌ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک‌ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جزء چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه‌های حمایتی است به خوبی عمل شده و از ۱۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد