Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:48:58 GMT

رئیس‌جمهور یک مصوبه را ابلاغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۰۹۷

رئیس‌جمهور یک مصوبه را ابلاغ کرد

رئیس جمهور مصوبه «انتخاب اعضای هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب» را ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «انتخاب اعضای هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب» که در جلسه ۸۵۶  مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.

متن مصوبه «انتخاب اعضای هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب» به شرح ذیل است:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مصوبه «انتخاب اعضای هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب» که بنا به پیشنهاد مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در جلسه ۸۵۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می­‌گردد:

«به موجب ماده ۵ مصوبه اصلاحی اهداف، سیاست‎ها و ضوابط نشر کتاب (مصوب جلسه ۶۶۰ مورخ ۱۳۸۹/۰۱/۲۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی) آقایان علیرضا مختارپور، عماد افروغ، سیدمهدی‌خاموشی، علی اکبر اشعری و علی شجاعی صائین به عنوان اعضای هیأت نظارت بر ضوابط نشر کتاب، انتخاب می‌‎گردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت علیرضا مختارپور آیت الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی شورای عالی انقلاب شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عماد افروغ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس