Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@06:23:13 GMT

گرفتن خلافی با بارکد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۱۷۱

گرفتن خلافی با بارکد

کد درج شده در پشت کارت ماشین را بارکد می­نامند. بارکدها در گذشته 8 رقمی بودند اما در کارت­های جدید 9 رقم درج شده است. با استفاده از این کد به راحتی می­توانیم برای استعلام خلافی ماشین اقدام کنیم. در این مقاله به انواع روش­های گرفتن خلافی با بارکد پرداخته و مزایا و معایب آن را بررسی می­کنیم. همچنین بهترین روش برای استعلام خلافی را نیز معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی روش‌های دریافت خلافی ماشین با بارکد

استفاده از بارکد از جمله رایج­ترین راه­ها برای دریافت خلافی خودرو است. دارندگان خودرو می­توانند با استفاده از تلفن و پیامک اقدام به دریافت خلافی خودرو با بارکد کنند. این روش یکی از راه­های کاربردی است و توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می­گیرد. اما روش­ بهتری نیز برای اخذ خلافی خودرو وجود دارند که اطلاعات مورد نیاز را در مدت زمان کوتاه­تری در اختیار شما قرار می­دهند. در ادامه به معایب استفاده از بارکد برای استعلام خلافی خواهیم پرداخت.

معایب استفاده از بارکد برای استعلام خلافی

سیستم استعلام خلافی خودرو با استفاده از بارکد به راننده اجازه می­دهد تا خلافی خودروی خود را با کمک شماره درج شده در پشت کارت خودرو استعلام کند. در حال حاضر و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سیستم­های تلفنی و پیامکی بسیار شلوغ هستند. از این رو در برخی مواقع سیستم از دسترس خارج شده و یا مدت زمان پاسخگویی آن افزایش می­باید. در نتیجه زمان بسیاری تلف شده و کاربر به نتیجه دلخواه نمی­رسد. به شما پیشنهاد می­کنیم که برای استعلام خلافی خودروی خود از شیوه بهتری استفاده کنید.

بهترین روش برای استعلام خلافی خودرو چیست؟

سامانه‌های آنلاین که بانک اطلاعاتی گسترده و سرعت عمل بالا دارند، درگاه­های مناسبی برای استعلام خلافی خودرو هستند. آیتول یکی از بهترین سامانه‌ها برای این کار است. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن آیتول، دیگر نیازی به منتظر ماندن پشت خطوط تلفن یا استفاده از سامانه­های پیامکی ناکارآمد ندارید. با وارد کردن حداقل داده­ها، جامع­ترین اطلاعات را دریافت کنید.

بررسی سایر مزایای استفاده از سامانه آیتول در زمینه خدمات خودرو

سیستم­های آنلاین پرداخت عوارض و خلافی خودرو، علاوه بر خدمات خلافی خودرو، خدمات کاربردی دیگری نیز به دارندگان خودرو ارائه می­دهند. از جمله این خدمات می­توان به عوارض سالیانه خودرو، معاینه فنی، بیمه شخص ثالث، ترخیص خودرو از پارکینگ، بیمه بدنه، تعویض پلاک و خدماتی از این قبیل اشاره کرد.

در آیتول عوارض سالیانه خودرو را آنلاین پرداخت کنید

عوارض سالیانه خودرو یا عوارض شهرداری، در پایان هر سال برای کلیه ماشین­ها محاسبه می­شود و دارنده خودرو موظف به پرداخت آن است. این هزینه صرفا جهت نوسازی و ارائه انواع خدمات شهری از افراد دریافت می­شود. عوارض سالیانه با توجه به نوع و مدل ماشین متفاوت است. در صورت نیاز برای استعلام به یک سایت معتبر مراجعه کرده و با استفاده از شماره پلاک خودروی خود، هزینه را مشاهده و پرداخت کنید. در صورت دیرکرد در پرداخت این عوارض، ماهانه 2 درصد جریمه خواهید شد.

پرداخت آنلاین و لحظه­ای عوارض آزادراهی خودرو با آیتول

از دیگر خدمات آنلاین مرتبط با خودرو پرداخت عوارض آزادراهی است. هر خودرو پس از تردد از آزادراه ملزم به پرداخت عوارض است. مبلغ عوارض از طریق پیامک برای مالک خودرو ارسال می­شود. در صورت تاخیر 24 ساعته در پرداخت این عوارض یک پیامک هشدار و پس از 48 ساعت نیز یک پیام دیگر ارسال می­شود. در این حالت مالک خودرو ملزم به پرداخت مبلغ عوارض و جریمه آن است. با استفاده از یک سایت معتبر، عوارض آزادراهی خودروی خود را به صورت لحظه­ای و تنها با وارد کردن شماره موبایل و شماره پلاک، پرداخت کنید.

با استفاده از سامانه معاینه فنی آنلاین آیتول دیگر در صف­های طولانی وقت تلف نکنید

معاینه فنی به منظور سنجش کارایی خودرو انجام می­شود. در این معاینه در ابتدا میزان آلایندگی خودرو مورد آزمایش قرار می­گیرد. سپس کارایی ترمزهای عقب، جلو و ترمز دستی نیز تست می­شود تا از سلامت و ایمنی ماشین اطمینان حاصل شود. مراکز معاینه فنی اغلب اوقات بسیار شلوغ هستند و مالکان خودرو مجبور به حضور در صف­های طولانی می­شوند. افرادی که ساکن تهران هستند، با استفاده از سیستم معاینه فنی غیر حضوری کارپرداز، به راحتی معاینه فنی خودروی خود را دریافت می­کنند. این درگاه با طی کردن فرایند قانونی، معاینه فنی خودرو را در کمترین زمان ممکن صادر می­کند. این سیستم به­زودی در شهرهای دیگر نیز فعال خواهد شد.

ترخیص آنلاین و غیر حضوری خودرو از پارکینگ راهور

ممکن است خودروی شما به هر دلیلی در خیابان یا بزرگراه توقیف شده و راهی پارکینگ شود. فرایند ترخیص خودرو از پارکینگ راهور یکی از فرایندهای بسیار وقت­گیر و خسته کننده است. هر یک از مالکان خودرو با استفاده از سامانه کارپرداز به آسانی می­توانند خودروی خود را به­صورت قانونی و بدون اتلاف وقت از پارکینگ ترخیص کنند. کارپرداز یک سامانه بسیار امن است که در حال حاضر فقط در شهر تهران فعال است.

ارائه خدمات آنلاین بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه در آیتول

بیمه شخص ثالث برای پوشش خسارت­های جانی و مالی که در برخی تصادفات جاده­ای گریبان­گیر راننده و سرنشینان می­شود، در نظر گرفته شده است. در این بیمه، راننده شخص اول، شرکت بیمه شخص دوم و فرد زیان دیده شخص سوم یا ثالث به حساب می­آیند. در صورت بروز حادثه و ایجاد خسارت­های جانی و مالی، شرکت بیمه ملزم به پرداخت این خسارت است.

بیمه بدنه نیز به منظور جبران خسارت­های وارد شده بر خودرو در تصادفات، بلایای طبیعی، سرقت و بخشی از هزینه­هایی هم­چون تعویض باتری و لاستیک خودرو در نظر گرفته شده است. دارندگان خودرو این امکان را دارند تا بیمه­های شخص ثالث و بدنه خودرو را به­صورت آنلاین و در کوتاه­ترین زمان ممکن خریداری یا تمدید کنند.

بهترین روش گرفتن خلافی خودرو با استفاده از درگاه آیتول

در این مقاله به برخی از مزایای استفاده از سیستم­های آنلاین برای گرفتن خلافی با بارکد، پرداخت عوارض، معاینه فنی غیرحضوری و خدماتی از این قبیل اشاره کردیم. استفاده از این سیستم­های آنلاین معتبر نظیر درگاه آیتول به دارندگان خودرو کمک می­کند تا خلافی خودروی خود را به­موقع پرداخت کرده، در وقت صرفه­جویی کنند و مشمول جریمه­های سنگین نشوند.

آیتول یک درگاه ورودی برای کاربران است که از طریق آن می­توانند عوارض خودروی خود را به­آسانی پرداخت کنند. کاربران در این درگاه به تمامی سرویس­های مرتبط با خودرو دسترسی دارند و می­توانند انواع نیازهای خود در ارتباط با عوارض خودرو را برطرف کنند. کلیه خدمات موجود در آیتول به بهترین نحو و با مناسب­ترین قیمت به کاربران عرضه می­شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم جامع آیتول به سایت itoll.ir مراجعه کرده و یا با پشتیبانی این مجموعه به شماره 89518010-021 تماس بگیرید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استعلام خلافی خودرو برای استعلام خلافی استفاده از سامانه استفاده از بارکد خودروی خود دارندگان خودرو عوارض سالیانه پرداخت عوارض گرفتن خلافی معاینه فنی شخص ثالث بیمه شخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن