Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار مهر، حسن میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در نشست خبری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اینکه چرا در فضای شهر و کشور همچنین فضای مجازی برای تبلیغ در حوزه نوروز و قرن جدید تبلیغاتی نشده است گفت: اطلاع رسانی در سه حوزه کاری وزارت میراث فرهنگی یکی از اصلی ترین چالش‌های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقداماتی را در این حوزه شروع کرده ایم. یکی از بخش‌های دیگر فعالیت ما مربوط به فرهنگسازی با تکیه بر معرفی روستاهاست.

وی گفت: معرفی روستاهای مقصد گردشگری و روستاهای کمتر دیده شده از طریق فضای مجازی از جمله موارد در حال انجام است. در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنیم که آن روستاها چه شرایطی را برای سفر دارند به عنوان مثال می‌توان با خانواده به آنجا رفت یا خیر. این دیتاها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. توصیه‌های سفر کاربردی نیز بخش دیگری از این فعالیت‌ها است.

او با اشاره به همکاری حداکثری صدا و سیما، افزود: هماهنگی‌ها نیز با صدا و سیما انجام شده که در روزهای های آتی تیزرها پخش می‌شود. همچنین اداره‌کل استان تهران برای همکاری مشترک با شهرداری تهران ورود جدی کرده است و به زودی بیلبوردهای نوروزی در سراسر شهر با پیام «آمد بهار جانها» نصب می‌شود.

کد خبر 5448647 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی نوروز 1401 شهرداری تهران حوادث چهارشنبه سوری نوروز 1401 شورای شهر تهران چهارشنبه سوري آموزش و پرورش شهرداری سفرهای نوروزی شهر تهران علیرضا زاکانی وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی مهدی چمران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

سید عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده و  به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، 

جوهری گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از امروز پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی