Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مدافعان حرم و همرزم شهید باکری گفت: شهید باکری الگویی فرماندهی بی بدیل و بی مانند و الگویی برای خدایی شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حاج رحیم نوعی اقدم در مراسم یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های بارز شهید باکری، اظهار کرد: وصف شهید باکری در قالب یک انسان معمولی نمی گنجد و نمی‌توان او را مانند یک انسان معمولی وصف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همرزم شهید باکری با بیان اینکه شهید باکری ها به مثابه سفینه نجات برای ما انسان های فرشی هستند، افزود: شهید باکری الگویی بی بدیل و بی مانند برای خدایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه شهید باکری را می‌توان از منظر مدیریت و معنویت مورد توجه قرار داد و به آنها پرداخت، گفت: شهید باکری انسان بزرگی بود که نمونه آنها بسیار بسیار کم است.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه ما فدایی مردم هستیم و برای اینکه ناامنی در این کشور نباشد خود را فدا می کنیم، تصریح کرد: متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات ما این است گذشته خود را فراموش کرده و الگوها و قهرمانان خود را فراموش کرده ایم‌ و آنها را به مردم و نسل امروزی نشناسانده ایم.

این فرمانده جبهه مقاومت و مدافع حرم با تاکید بر اینکه مدیر باید مانند شهید باکری باشد و ایشان را الگوی خویش قرار دهد، اظهار کرد: شهید باکری الگو و خلاصه مدیریت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهید باکری نسبت به بیت‌المال بسیار حساس بودند و همواره به نیروهای خود نیز در این زمینه توصیه می کردند، افزود: مدیریت فرماندهی شهید باکری، مدیریتی بود که تمام مدیریت ها فرماندهی را تحت تاثیر قرار داده بود و در واقع به عنوان یک فرمانده همیشه پایه کار بود و گام بلندبرمی داشت که همه این موارد به شخصیت معنوی و اعتقادی وی برمی گردد.

وی تصریح کرد: شهید باکری در دوران دفاع مقدس و عملیات ها گره گشا بودند و همه تحت تاثیر شخصیت معنوی و اخلاص ایشان بودند.

این همرزم شهیدان باکری از توکل بر خدا به عنوان دیگر ویژگی بارز ایشان نام برد و اظهار کرد: ‌آقا مهدی به ما یاد دادند که هر کاری غیرممکن و محال باشد به شرط اخلاص و توکل بر خدا باشد، ممکن می شود.

سردار نوعی اقدم در ادامه با بیان اینکه ما از شهید باکری درس گرفته ایم، به بیان خاطراتی از ایشان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

هم‌چنین علی پیام سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: باید قدردان خون شهدا بوده و در مسیر شهدا قدم برداریم.

شهید مهدی باکری در ۳۰ فروردین۱۳۳۳ در میاندوآب دیده به جهان گشود و در ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۳ و طی «عملیات بدر» به خاطر شرایط حساس عملیات، طبق معمول به خطرناکترین صحنه‌های کارزار وارد شد و در حالی که رزمندگان لشکر را در شرق دجله از نزدیک هدایت می‌کرد، تلاش می‌کرد تا مواضع تصرف شده را در مقابل پاتک‌های دشمن تثبیت کند که در نبردی دلیرانه، براثر اصابت تیر مستقیم مزدوران عراقی، ندای حق را لبیک گفت و به لقای معشوق نایل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901287

دیگر خبرها

  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی