Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه و یکمین نشست کارگروه تخصصی هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی با هدف تنظیم چارچوب گزارش هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی در خصوص اهم فعالیت‌های بخش بالادستی صنعت نفت در سال ۱۴۰۰ دیروز (سه‌شنبه، ۲۴ اسفندماه) در طبقه پانزدهم ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش شانا، در پنجاه و یکمین نشست کارگروه تخصصی هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی به ریاست معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری و با حضور نماینده دادستان کل کشور، نماینده رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، نماینده رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی، نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و دبیر کارگروه تخصصی برگزار شد و چارچوب تنظیم گزارش اهم فعالیت‌های بخش بالادستی صنعت نفت در سال۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت بر اجرای قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در حوزه نفت و گاز، بررسی و ارزیابی اجرای سیاست‌های راهبردی و برنامه‌های مصوب وزارت نفت در فرآیند صیانت از منابع نفت و گاز، بررسی و ارزیابی متن، حجم مالی، تعهدات، مقدار محصول و زمان اجرای قراردادهای مهم نفت و گاز و تهیه گزارش سالانه جهت ارائه به مقام معظم رهبری مد ظله‌العالی و مجلس شورای اسلامی از وظایف هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی بوده که به این منظور کارگروه تخصصی نسبت به بررسی کارشناسی موضوعات مرتبط با موارد اخیر ذکر شده، حسب ارجاع از طرف هیئت عالی اقدام می‌کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: وزارت نفت هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی صنعت نفت هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی کارگروه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه