Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: می‌دانیم از بازی مقابل فجر چه خواسته‌هایی داریم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی شیراز در خصوص این دیدار اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، این بازی برای هر دو تیم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردیم به آن‌ها گفتیم که باید به خودمان و تیم‌مان، فولاد، هواداران و باشگاه‌مان نگاه کنیم و بدانیم جایگاه‌مان همیشه باید بهترین باشد و همیشه برای بهترین جایگاه تلاش کنیم. مثل همه بازی‌ها می‌دانیم بازی سختی داریم و باید تمرکز کامل داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم.

*فردا باید شرایط بازی طوری پیش برود تا تمرکز و تلاش ما، باعث موفقیت‌مان شود. می‌دانیم که از این بازی چه خواسته‌هایی داریم و امیدوارم که فردا عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

*در فوتبال ایران این مصدومیت‌ها وجود دارد. ما بازیکنان لیگ برتر انگلیس یا اسپانیا یا آلمان نیستیم که توانایی‌های بازی کردن در سه روز یا پنج روز یکبار را داشته باشیم و تحت فشار باشیم و مدام پرواز داشته باشیم و تحمل کنیم. این مسائل کار را سخت می‌کند. همیشه تاکید زیادی روی کار بدنی و آمادگی ذهنی و جسمی بازیکنان دارم، اما امسال من در کنار تیم نبودم و شرایط بازیکنان ایده آل من نیست. با همین شرایط باید لیگ را به پایان برسانیم، اما خدا را شکر بعد از مصدومیت‌های زیادی که هفته قبل داشتیم، سه تا از بازیکنان‌مان رسیده‌اند و امیدواریم که فردا بتوانند به تیم کمک کنند.

*نکته مهم این است که هیچکدام از بازیکنان ما تفاوتی با بازیکنان دیگر ندارند؛ چه بازیکنی مصدوم باشد و چه روی نیمکت یا سکو، مهم این است که نشان داده‌ایم همه ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان‌مان برایمان مهم هستند. حتی بازیکنانی که بیرون از لیست می‌مانند وقتی بازی می‌کنند عملکرد خوبی داشته‌اند. مصدومیت‌ها و نبود بازیکنان ما را نگران نمی‌کند. امیدوارم که شرایط تیم‌مان برای جام باشگاه‌ها ایده آل باشد، چون ما آنجا کار مهمی داریم.

*شایعه شکایت وکیل بازیکن اسپانیایی از فولاد؟ بازیکن به ما گفته که فلانی مدیربرنامه من است و با این مدیربرنامه می‌خواهم قرارداد ببندم و باشگاه فولاد قرارداد بسته است. اتفاق دیگری نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: تقابل آبی‌های محتاط با قرمز‌های مشتاق؛ بهترین خطوط حمله طلسم شکنی خواهند کرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان داشته باشیم بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیداری در چارچوب سری A مقابل یوونتوس به تساوی بدون گل رسید. دفاع روسونری در این دیدار چندان مستحکم نبود و مصدومیت مایک مانیان پیش از شروع بازی وضعیت را بدتر کرده بود. استفانو پیولی ‌که این روزها با انتقادات بسیاری مواجه می‌شود، در مورد شرایط فعلی خودش و تیمش صحبت کرد.

وضعیت تیم؟
در حال گذراندن یک لحظه حساس هستیم، واکنش بازیکنان به حملات تیمی که کیفیت ضربه زدن به ما را داشت و می‌خواست در جدول به ما نزدیک شود، فوق‌العاده بود. آنها در چندین صحنه فداکاری کردند، چیزی که من دوست داشتم.

عملکرد ضعیف تیم در حمله؟
بدیهی است که ما می‌توانیم در توپ‌های آخر بهتر عمل کنیم، اما برای کسب این نتیجه از خودگذشتگی کردیم و از عملکرد آنها بسیار خوشحالم.
جو عجیبی هم وجود داشت، چون هواداران ما برای حمایت از ما در ورزشگاه نبودند، اما ما تا آخر جنگیدیم و این یک نمایش خوب است.

چه انگیزه‌ای برای بازی‌های پایانی فصل دارید؟
ما باید با میل خود کار کنیم و تا انتها عملکرد خوبی داشته باشیم، باید نماینده پیراهن باشیم، ما در سراسر جهان هواداران داریم. ما باید خوب کار کنیم، این را مدیون خودمان، باشگاه و همه هواداران هستیم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
فکر می‌کنم نیمه اول عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم، سپس یووه مهاجمان زیادی را به زمین آورد و ما را به عقب برد، اما ما با قاطعیت زیادی دفاع کردیم، زیرا می‌دانستیم که نباختن امروز نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود.

شایعات درباره اخراج شما و انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده؟
من مدت زیادی است که روزنامه‌ها را نخوانده‌ام. دوستان من هنوز هم برای من پیام می‌فرستند، حتی وقتی به آنها می‌گویم این کار را نکنید. تمرکز تیم امروز مهم بود و ما به این آرامش و تمرکز در بازی‌های پایانی هم نیاز داریم.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال