Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار البرز با اشاره به سیاست ها و رویکرد دولت سیزدهم درباره حمایت از صادرات غیرنفتی گفت: صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور در خط مقدم خودکفایی و عدم اتکا به نفت هستند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   مجتبی عبداللهی با اشاره به سیاست ها و رویکرد دولت سیزدهم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، افزود: فعالان اقتصادی و بویژه تجاری که در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، ایستادگی کردند و چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآوردند به حق قابل تقدیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت اقتصادی در چنین فضایی که تبادلات غیرممکن و سخت است و تجار ناچار هستند که با خلاقیت و هوشمندی بیشتری برای خود فرصت های ویژه ای درست کنند، بسیار دشوار است.

عبداللهی گفت: صادرکنندگان و تولیدکنندگانی که ماندند و تولید، اشتغال و ارزآوری را رقم زدند، تعلق خاطر و تعصب خود را به این مردم، نظام، کشور و خون شهدا ثابت کردند.

موضع دوگانه گمرک درباره ماده 8 قانون مقررات صادرات و واردات / آیا مرجع صادرکننده ثبت سفارش را قبول دارید؟مشکل اصلی صادرات زعفران تعهد ارزی صادرکننده استتندیس طلایی صادرات به صنایع شیر ایران رسید: پگاه در میان 7 صادرکننده ممتاز کشور

وی افزود: ما به‌عنوان مسئولان و کارگزاران نظام موظف هستیم که شرایط فعالیت را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم و مشکلات سر راه آنها را برطرف کنیم.

استاندار البرز گفت: دوران دفاع مقدس ما را به خودباوری و خودکفایی بیشتری رساند و اکنون نیز بر این باور هستم که تحریم ها نیز برای ما فرصت بزرگی برای شکوفایی بسیاری از توانمندی ها بود.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی یک کشور تاثیرگذار و قوی است و در بسیاری از ابعاد به سمت ابرقدرت شدن حرکت می کند.

عبداللهی گفت: ما اکنون طوفان تحریم‌ها را پشت سر گذاشته ایم و یاد گرفته ایم که از چه راهی کمترین آسیب‌ها را داشته باشیم و در مقابل به پیشرفت و توسعه برسیم که البته در این مسیر چالش‌های فراوانی نیز وجود دارد.

وی افزود: در سال‌هایی که تحریم بودیم، واحدهای تولیدی و صنعتی و دانش بنیان ما علاوه بر اینکه دلسرد و نا امید نشدند، در بسیاری از موارد پیشرفت و توسعه نیز داشته اند.
استاندار البرز گفت: اعتقاد دارم که اگر کشوری اقتصاد قدرتمندی داشته باشد در سیاست و چانه زنی های این حوزه نیز مقتدر تر است.

عبداللهی افزود: اتاق اندیشه ورز اقتصادی استان باید راه اندازی شود چراکه بواسطه این امر می توانیم در مورد مسائل و مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر داشته باشیم و به صورت تخصصی درصدد حل آنها باشیم.

وی گفت: باید برای حل مشکلات اقتصادی، طوفان فکری ایجاد کنیم تا بتوانیم با ایده ها و راهکارهای اساسی در این راستا به فعالان اقتصادی استان و کشور کمک کنیم.
استاندار البرز افزود: برای حل مشکلات اقتصادی با تمام توان حاضر هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این مراسم 18 صادرکننده برتر استان با حضور استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفتند. 

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی که امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با حضور مسئولان و مدیرانی استانی برگزار شد، با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه‌جانبه راه‌های استان اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم.

وی افزود: به موازات توسعه راه‌ها، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در سراسر استان در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا است که با بهره‌مندی از توانمندی‌های استان شاهد پیشرفت در پروژه‌ها هستیم.

معتمدیان توجه به حوزه راه‌سازی را یکی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: اختصاص ۸۰ هزار میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن و راه استان نشانگر این موضوع است.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که در مسیر جاده خوی - رازی انجام می‌گیرد این جاده به مسیر اقتصادی بین‌المللی تبدیل شده است و به مسیری بین‌المللی جهت دسترسی به بازار هدف جهانی مبدل می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو تجلیل و قدردانی شد، همچنین استاندار آذربایجان‌غربی در این مراسم طی حکمی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان را به عنوان مشاور خود در حوزه امور زیربنایی و عمرانی منصوب کرد.

کد خبر 747816

دیگر خبرها

  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود