Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادحمیدی از عقد قرارداد با پیمانکار برای اجرای برنامه تفکیک زباله از مبدا در شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، جواد حمیدی، شهردار بجنورد در جمع خبرنگاران درباره اجرای برنامه تفکیک زباله از مبدا در مرکز استان اظهار کرد: در این زمینه مطالعات انجام شده است.

حمیدی گفت: مناقصه بابت انتخاب پیمانکار برگزار و پیمانکار نیز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیمانکار قرارداد امضا شده است که این پیمانکار به زودی بابت آغاز کار، تجهیز کارگاه را انجام می دهد.

شهردار بجنورد با بیان اینکه اجرای این برنامه در دو قالب انجام خواهد شد، اظهار کرد: در مرحله نخست کانکس ها به منظور دریافت زباله های تفکیک شده در سطح شهر مستقر می شوند و در مرحله دوم نیز نرم افزاری با نام بجنورد من طراحی می شود که تمامی فهرست خدمات شهری شهرداری بجنورد در آن بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: در این نرم افزار برنامه های مختلفی از جمله برنامه تفکیک زباله از مبدا و کیف پول الکترونیک به منظور تبادلات و شارژ وجه الکترونیکی طراحی می شود.

حمیدی در ادامه به برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه ساماندهی مناطق ورودی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: برای ساماندهی این مناطق باید زیرساخت ها آماده سازی شوند.

وی همچنین افزود: لکه های گردشگری در مناطق ورودی شهر بجنورد و دیگر زمین های رها شده سطح شهر جانمایی می شود.

شهردار بجنورد درباره مطالبه شهروندان بجنورد در زمینه بازگشایی معبر انتهای قیام جنوبی شهر بجنورد بیان کرد: اتصال انتهای خیابان قیام جنوبی به دانشگاه بجنورد نیازمند تملک زمین هایی است که این زمین ها مالک خصوصی دارند.

وی گفت: بابت تملک آنها باید 100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شود که تامین آن در توان مالی شهرداری بجنورد نیست.

شهردار بجنورد تصریح کرد: با این وجود، بازگشایی این محور باید با انجام پیگیری ها انجام شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: بازگشایی خیابان آیت الله بجنوردی در توافق با نهاد ارتش استان انجام شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه تفکیک زباله از مبدا شهردار بجنورد شهر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا