Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان روانسر در این آیین با اعلام اینکه ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این شهرستان اهدا شد، گفت: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون رنگی است.

«عزیز مرادویسی» با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۴۰۰ میلیون ریال است، افزود: در مجموع برای خرید این جهیزیه‌ها با تعرفه دولتی هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در روانسر اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر اظهار با بیان اینکه ۱۸۲ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به متقاضیان ایجاد شغل پرداخت شده است، اضافه کرد: در مجموع ۱۴۵ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به این نهاد اختصاص یافته که برای پرداخت تسهیلات پرونده متقاضیان تکمیل و یا در حال تکمیل شدن است.

ویسی همچنین از اهدای ۶۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) روانسر ۲ هزار و ۲۰ خانوار با چهار هزار و ۷۰۰ نفر زیر پوشش دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۵۲ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امدادامام خمینی (ره) جوانرود اهدا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود نیز در آیین اهدای جهیزیه نوعروسان با بیان اینکه ۵۲ سری جهیزیه در این شهرستان اهدا می‌شود، گفت: ارزش هر سری جهیزیه ۲۰میلیون تومان شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، اجاق گاز، جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون است.

«لقمان انفرادی» اظهار داشت: از اول سالجاری تاکنون ۲۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان جوانرود اهدا شده است.

وی یادآور شد: در مجموع  برای تهیه این ۲۰۹ سری که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، اجاق گاز، جارو برقی و یک دستگاه تلویزیون چهار میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۳۰ فقره جهیزیه در قصرشیرین به نوعروسان اهدا شد

رییس کمیته امداد امام (ره) قصرشیرین نیز گفت: ۳۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶میلیارد ریال به نوعروسان زیرپوشش این نهاد به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام عصر (عج) و نیمه شعبان اهدا شد.

«بهمن کرداری» با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج)، افزود: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جار و برقی و تلویزیون توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین به ارزش ۲۰۰میلیون ریال تهیه و به نوعروسان تحت پوشش و نیازمند اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: همچنین امروز شاهد اهدای ۲۰ فقره کمک هزینه ازدواج به ۲۰ داماد تحت پوشش کمیته امداد برای آغاز زندگی مشترک به ارزش ۲میلیارد ریال بودیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۸۸سری جهیزیه به ارزش ۱۲میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال  تقدیم نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین شده است.

کرداری ادامه داد: یک هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرینی زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می شود.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی سری جهیزیه میلیون ریال شامل یخچال اجاق گاز زیر پوشش اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه