Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@22:40:20 GMT

اعلام زمان مرحله بعدی واریز سود سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۶۱۱

اعلام زمان مرحله بعدی واریز سود سهام عدالت

ایران اکونومیست- گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

حسین قشمی مدیر سیستم تسویه و پرداخت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تا اینجای کار و بعد از واریز سود سهام عدالت برای برخی از افراد ممکن نبود، دلیل آن هم ایراد در شماره شبای اعلامی به سجام یا سامانه سهام عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دومین دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد مشمول، این است که شماره حساب ثبت شده افراد، راکد بوده، در شرایطی که کارت و شماره حساب بانکی افراد در مدت ۶ ماه تراکنش نداشته باشد، جزو شماره حساب‌های راکد محسوب می‌شود و امکان واریز سود سهام در این شماره حساب وجود ندارد.

دلیل دیگری که موجب شد گروهی از سهامداران سود سهام عدالت را دریافت نکنند، این است که افراد شماره حساب مشترک دارای دو امضا ارایه داده‌اند و ثبت کرده‌اند که سود سهام به این حساب‌ها واریز نمی‌شود.

دسته دیگری از افراد که حساب ارزی معرفی کرده‌اند امکان واریز سود به این شماره حساب‌ها هم وجود ندارد. دلیل مهم دیگر برای عدم دریافت سود این است که عده‌ای شماره حساب بلندمدت داده‌اند که سود سهام عدالت به این شماره حساب‌ها هم واریز نمی‌شود.

دارندگان سهام عدالتی که سود خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با اصلاح شماره شبا و موارد مطرح شده، در مرحله بعدی سود سنوات (۹۸ و ۹۹) قبل خود را یک جا دریافت کنند. البته به محض اصلاح، سود واریز نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واریز سود سهام عدالت شماره حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود