Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:17:20 GMT

رئیس موساد در چنبره «دستان باز»! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۶۱۸

رئیس موساد در چنبره «دستان باز»! +عکس

‍‍‍‍‍‍

فرآیند عملیات اشراف بر شخص بارنِه‌ئا، بر اساس داده‌های اعلامی از کتابخانه محل زندگی او در «هودهاشارون» آغاز شده است جایی که اعضای خانواده او ماهانه برای تهیه کتاب اقدام می­کردند.

به گزارش مشرق، گروه ناشناسی به نام «دستان باز» که به تازگی اعلام موجودیت کرده در کلیپی کوتاه که پیش‌­نمایش یک سلسله مستند اطلاعاتی-عملیاتی است، از یک ماموریت اطلاعاتی پرده برداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلیپ شامل مجموعه‌­ای از اسناد محرمانه، اطلاعات شخصی و مدارک مالی «دیوید بارنِه‌ئا» رئیس موساد است که توسط چند کارشناس امنیتی وابسته به این گروه مورد تحلیل قرار گرفته است.

بر اساس ادعای این ویدیو، اطلاعات منتشر شده حاصل عملیات پنهانی جمع­آوری اطلاعات از اهداف اسرائیلی شامل مقامات ارشد دستگاه­های حساس امنیتی و نظامی است که در حال و آینده این دستگاه­ها نقشی پر رنگ دارند.

دانلود

فعالیت این تیم اطلاعاتی به سال ۲۰۱۱ باز می­گردد. با هدف آنچه تیم اطلاعاتی دستان باز آن­ را شناسایی رهبران آینده اسرائیل عنوان می­کند، تیمی چند ملیتی از کارشناسان امنیتی برای ایجاد چتر اطلاعاتی بر نهادهای حساس رژیم صهیونیستی و پیش­بینی آینده قدرت در این رژیم ایجاد شد و دست به ساخت و هدایت یک سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی زد تا بتواند بر رهبران احتمالی نهادهای امنیتی-نظامی اسرائیل اشراف یابد.

شخص مورد هدف قرار گرفته در اطلاعات درز یافته اخیر، دیوید بارنِه‌ئا رئیس فعلی موساد است که در ژوئن ۲۰۲۱ در راس این دستگاه امنیتی قرار گرفته است.

بر اساس ادعای ویدیوی منتشر شده، آغاز عملیات اشراف بر دیوید بارنِه‌ئا، به سال ۲۰۱۴ باز می­گردد، زمانی که او به تازگی وارد فضای اطلاعاتی موساد شده بود.

بر اساس تحلیل کارشناسان این تیم، او در کنار چند تن دیگر از مقامات ارشد وقت موساد که نام آنها فاش نشده، به عنوان روسای احتمالی این سازمان در آینده مورد هدف عملیات اشراف اطلاعاتی این تیم قرار گرفتند.

کتابخانه هودهاشارون

فرآیند عملیات اشراف بر شخص بارنِه‌ئا، بر اساس داده‌های اعلامی از کتابخانه محل زندگی او در هودهاشارون آغاز شده است جایی که اعضای خانواده او ماهانه برای تهیه کتاب اقدام می­کردند. این ویدیو به جزئیات بیشتری از چگونگی اجرای این بخش از عملیات اشاره نکرده است.

در ادامه، تیم اطلاعاتی دستان باز از اشراف خود بر سفرهای دیوید بارنِه‌ئا خارج از اسرائیل اشاره کرده و با ارائه بلیط یکی از این سفرها به کپنهاگ، اعلام کرده­اند که وی در ایام جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ از سرزمین‌های اشغالی خارج شده، اتفاقی که به ادعای این تیم عملیاتی، در بسیاری از جنگ­های اسرائیل رخ داده است.

محل زندگی بارنه‌ئا

بخش دیگر این ویدیو به ارائه تصاویر شخصی و اطلاعات هویتی از دیوید بارنِه‌ئا می­پردازد که نشان دهنده اشراف تیم اطلاعاتی دستان باز بر زندگی شخصی اوست.

 همچنین با ارائه اسناد مالیاتی که نشان دهنده برگه­های اخطار دیرکرد پرداخت مالیات توسط همسر دیوید بارنِه‌ئا است، یکی از کارشناسان امنیتی حاضر در این ویدیو اعلام کرده است که بارنِه‌ئا از همسرش برای فرار مالیاتی استفاده می­کند.

اخطاریه مالیاتی همسر بارنه‌ئا

به نظر می­رسد اطلاعات منتشر شده توسط این گروه، تنها بخشی از مجموعه داده­های کلانی است که در خصوص مقامات امنیتی-نظامی رژیم صهیونیستی در اختیار این تیم اطلاعاتی قرار دارد. برنامه اصلی این مجموعه انتشار داده­های گزینشی از مقامات ارشد صهیونیست است که در طی عملیات­های مرکب جمع­آوری اطلاعات در اختیار این تیم قرار گرفته است.

بلیط بارنه‌ئا به کپنهاگ

منبع: نورنیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت صهیونیست جنگ غزه مشرق سرزمینهای اشغالی سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی اسرائیل اخبار داغ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت عملیات اشراف تیم اطلاعاتی دستان باز بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، در حالی تظاهرات و تحصن حامیان فلسطین و غزه در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب و بازداشت دانشجویان معترض از سوی پلیس و نیرو‌های امنیتی همچنان ادامه دارد، ماموران امنیتی کالج دانشگاهی دوبلین ایرلند، رئیس اتحادیه دانشجویی این دانشگاه را از مراسم اهدای جایزه افتخاری به نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، به زور اخراج کردند.

در حالی که پلوسی در مراسمی در کالج دانشگاهی دوبلین برای اهدای دکترای افتخاری و دریافت جایزه در حال سخنرانی بود، «مارتا نی ریادا» بلند شد و با صدای بلند فریاد زد: «پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است».

رئیس اتحادیه دانشجویی کالج دانشگاهی دوبلین در مصاحبه با روزنامه ایرلندی «دیلی میرر» گفت: من بلند شدم و گفتم پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است و چیز‌های دیگری هم بود که می‌خواستم به عنوان نماینده دانشجویان بگویم. ما این مدرک افتخاری را محکوم می‌کنیم، زیرا بیانگر خواسته‌های دانشجویان نیست و نباید جشن‌هایی به این شیوه برگزار شود.

«مارتا نی ریادا» افزود که از قبل می‌دانسته است که پس از اظهارنظر از او خواسته می‌شود که آنجا را ترک کند، اما انتظار نداشت که نیرو‌های امنیتی او را دست‌بسته از سالن بیرون ببرند، چرا که معمولاً از فرد می‌پرسند: می‌روی یا نه؟ بعد اگر از رفتن امتناع کرد، نیرو‌های امنیتی او را بیرون می‌کشند، اما این مراحل را با او انجام ندادند.

در حالی که این مراسم در داخل سالن برگزار می‌شد، نی ریادا تأیید کرد که بیش از ۱۵۰ دانشجو در اعتراض به پلوسی و رژیم اسرائیل در بیرون سالن ایستاده و شعار پایان دادن به نسل کشی در نوار غزه را سر دادند.

همچنین نیرو‌های پلیس فرانسه راهپیمایی دانشجویان دانشگاه سوربن را در حمایت از غزه سرکوب کردند.

رسانه‌ها هم تصاویری از برخورد خشن پلیس آمریکا با کارولین فولین استاد اقتصاد دانشگاه جورجیا در تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از غزه پخش کردند.

این تحولات در حالی است که دانشجویان دانشگاه کلمبیا در منهتن نیویورک، در جریان بازدید مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از مکانی که جرقه تظاهرات سراسری دانشجویان آمریکایی را در اعتراض به تجاوز اسرائیل به نوار غزه برانگیخت، او را هو کردند.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشنگن هم در حمایت از غزه و فلسطین با وجود بازداشت‌ها و شرکوب همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» به سایر کشورها/ سرکوب وحشیانه آزادی بیان
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها