Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@16:51:54 GMT

پیش بینی جالب پژمان جمشیدی از نتیجه دربی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۶۴۵

پیش بینی جالب پژمان جمشیدی از نتیجه دربی

ایران اکونومیست- دو بازیکن سابق سرخابی شهرآورد ۹۸ پایتخت را پیش بینی کردند.

دو تیم پرسپولیس و استقلال عصر فردا (پنجشنبه) ۲۶ اسفند از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف یکدیکر می روند. این دربی که به آخرین دربی قرن معروف شده، حساسیت زیادی خواهد داشت. استقلال در صدرجدول قرار دارد و اختلاف ۶ امتیازی این تیم با پرسپولیس باعث شده تا سرخپوشان تحت هر شرایطی به دنبال ۳ امتیاز این بازی باشند و از آن طرف هم استقلال می تواند با برتری در این بازی جایگاهش را برای قهرمانی مستحکمتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو جانواریو ستاره برزیلی و سابق استقلالی‌ها مدعی است استقلال با دو گل فاتح دربی ۹۸ خواهد شد. جانواریو در گفت‌وگو کوتاه با ما درباره شهرآورد پیش رو گفت: استقلال با نتیجه دو بر صفر برنده این نبرد حساس خواهد شد.

جانواریو پیش بینی کرد که کوین یامگا ستاره فرانسوی آبی‌ها زننده یکی از گل‌های استقلال خواهد بود و همچنین افزود: دوست دارم عزیزبک آمانوف ازبک هم در این بازی برای تیم استقلال گلزنی کند.

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق پرسپولیس که در حوزه فیلم و سریال نیز خوش درخشیده است، در صحبت کوتاهی که با خبرنگار ما داشت عنوان کرد: نمی‌توانم زننده گل دربی را حدس بزنم چرا که همه بازیکنان شانس باز کردن دروازه حریف را دارند اما به نظر من نتیجه دربی ۲ بر ۱ به سود سرخ‌ها خواهد بود. امیدوارم که این پیش بینی درست از آب دربیاید.

 

خبرورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم نهایی جهام حذفی فوتبال تیم‌های استقلال آبی‌پوشان ملاثانی و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود طلایی پوشان به پایان رسید.
گل اول سپاهان در این بازی را کاوه رضایی با پاس رامین رضاییان به ثمر رساند و گل دوم را شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۱۱۸ زد.
با این نتیجه سپاهان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد و در این مرحله باید به مس رفسنجان رود.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود