Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله علم الهدی گفت: آل سعود به عنوان مزدور استکبار جهانی در خط مقدم اجرای نقشه‌های شوم دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در تجمع حوزویان خراسان در محکومیت و اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم سعودی و عوامل استکبار که در مدرسه علمیه نواب برگزار شد اظهار کرد: جریان استکبار نسبت به اسلام انقلابی و مسلمین انقلاب ساز و فرهنگ آفرین، مظهری را توسط مزدوران نابکار استکبار از خود نشان داد و آن شهادت مظلومانه آمیخته با خشونت جریان مزدوری استکبار در سرزمین مقدس حرم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بلدی که مورد توجه تمام مسلمانان جهان است، مسلمان انقلابی پیرو اسلام ناب شیعی را به خاک و خون کشیدند و نمایش مزدوری و شیطانی را در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ناپاک ارائه دادند، مظهری از مظاهر دولت جانی ناپاک آل سعود ناپاک است که از روز اول به عنوان یک کلمه خبیثه به وسیله استعمار بریتانیا در بلاد مسلمین به وجود آمد و همچنان و همچنین شاخه های خباثت و نجاست آن در تاریخ دوقرنه جامعه دینی و امت اسلامی در حال افزایش است. این از مصائب بزرگی است که در جهان اسلام به وجود آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در جریان هجرت رسول خدا الله از مکه به مدینه عده ای از مسلمانان به دلیل اینکه تمکن کافی و دارای عائله زیادی بودند نتوانستند به مدینه هجرت کنند و در مکه باقی ماندند از این رو جنایات قریش نسبت به این مسلمانان به شدت افزایش یافت مخصوصا زمانی که در جنگ با مسلمانان با شکست مواجه می شدند بر این شکنجه ها و جنایات می افزودند از این رو آیه ای از سوی خداوند به پیامبر نازل شد تا به عنوان یک واجب بر این ظلم پایان دهند و این آیه مقدمه ای برای فتح مکه توسط مسلمانان شد.

آیت الله علم الهدی افزود: اگر توجه کنیم وضعیت شیعیان شرق عربستان دقیقا همان وضعیت مسلمانان غیر متکن از هجرت در چنگال ظلم و ستمی است که وارث جنایت ها و قساوت ها و خشونت های کفار قریش در صدر اسلام و قبل از فتح مکه هستند یعنی قساوت ها و ظلم هایی که بر سر شیعیان شرق عربستان می آید نمادی از قساوت ها و خشونت های که کفار قریش نسبت به مسلمانان در جریان بعد از بعثت رسول الله تا قبل از فتح مکه انجام می دادند. وارثان آل سعود قدم جای قدم جنایتکارهای کفار قریش گذاشته اند و نسبت به مسلمانان شیعه ای که حامل اسلام ناب محمدی در سرزمین حرم هستند انواع جنایت ها و بیدادگری ها را انجام می دهند.

وی خاطر نشان شد: به هر حال آن نکته ای که در ریشه جنایات آل سعود علیه شیعیان است تنها مربوط به شقاوت آل سعود نیست بلکه مربوط به استمرار استکبار و تمهید بیشتر در عرصه جهان خواری و سلطه بر بلاد اسلام است. استکبار جهانی، اسلام ناب محمدی را به عنوان یک چالش قطعی در برابر جهان خواری خودش احساس می کند و با وجود جریان اسلام شیعی به این نتیجه رسیده است که در حوزه جهان خواری نمی تواند توسعه لازم را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اگر قرار شد اسلام شیعی در قبله مسلمانان توسعه یابد دنیای اسلام که متوجه مسجدالحرام و کعبه است در جریان قبله قرار دادن این نقطه مقدس، انقلابی بودن شیعه، معارف عالیه آسمانی ولایی شیعه و آن جریان و شوری که در برابر آن جریان های شوم و شیطانی شیعه در بستر امت اسلامی دارد، پس این می شود قبله مسلمانان و اگر در قبله مسلمانان انقلاب شد، هیجان مبارزه با استکبار شد و کفرستیزی و استکبار ستیزی شیعه نقطه قبله جهان اسلام قرار گرفت طبیعی است که بساط استکبار جعل شده است و جهان اسلام به یک دنیای انقلاب بر ضد استکبار در می آید.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: این یک برنامه از سوی استکبار است که باید جریان شیعه در این سرزمین براندازی شود و آل سعود نیز به عنوان یک مزدور دارای سابقه 200 ساله در خط مقدم اجرای این نقشه شوم با دشمن همکاری دارد تا مسئله را به حد نسل کشی رسانده است تا نسل شیعه را بکشد و نسل شیعه را براندازد وگرنه گردن زدن یک نوجوان 17 ساله با هیچ منطق حقوقی و قضایی در دنیا قابل توجیه نیست.

وی اظهار کرد: به هر عنوانی عربستان ناپاک و آل سعود ناپاک بخواهد به این کشتار بی رحمانه و نسل کشی دست بزنند نمی توانند برای جنایات خودشان توجیهی اقامه کنند که باید نوجوان 17 ساله را کردن زد. این دقیقا اجرای یک برنامه نسل کشی در جهت خدمت به استکبار جهانی برای زدودن شیعه انقلابی و اسلام انقلابی از نقطه قبله جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: ما در قبال این نقشه های خائنانه و مزدورانه استکبار جهانی که در خدمت امریکا و صهیونیست وظیفه داریم از خودمان عکس العمل نشان دهیم یعنی نه تنها اظهار برائت و بیزاری از این حرکت جنایتکارانه عربستان سعودی و یک محکومیت ساده مسئله را حل می کند، دولت مردان ما و سیاست گذاران جامعه انقلابی ما دقیقا در این نقطه باید برنامه داشته باشند با یک نوکر حلقه به گوش استکبار نمی شود به عنوان یک همسایه برخورد کرد و به عنوان رعایت مجاورت و همسایگی با همسایگان یک جریان مسالمت آمیز اجرا کرد.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: مزدوری که در جهت خدمت به استکبار جهانی دست به نسل کشی زده است تا نسل شیعه را از سرزمین عربستان است نمی شود به عنوان یک همسایه نسبت به این اقدامات جنایتکارانه بی تفاوت بود از طرف دیگر افراد دست به قلم و دست به فناوری فضای مجازی هستند وظیفه دارند با تکلیف جهاد قطعی که از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده است «جهاد تبیین» در تبیین جنایت گری ها و مصائبی که این مزدور امریکا و صهیونیست در مقام نسل کشی و در مقام براندازی جامعه شیعه در نطقه حرم مطهر دارد، حتما عکس العمل نشان دهند و این جریان را کاملا پیگیری کنند.

وی بیان کرد: مرحوم صدوق روایتی از امام صادق(ع) را بیان کردند که امام صادق(ع) می فرمایند اگر مومنی درصدد اعانت و یاری از مومن مظلوم برآید این حرکت از روزه یک ماه و اعتکاف در مسجدالحرام افضل است یعنی آن دستان مبارکی بر صفحات دیجیتال ظلم آل سعود را منعکس می کند و در منطقه ها و فرهنگ های گوناگون جنایات آل سعود را اعلام می کند به تعبیر امام صادق(ع) از روزه گرفتن و اعتکاف یک ماهه در مسجدالحرام افضل است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: در روایت آمده است که فرد مسلمان باید از هر ظرفیتی که در دست دارد از جمله ظرفیت ارتباطات، دیپلماتیک و حتی مقابله فیزیکی باید در مقام نصرت و یاری برادر مظلوم خودش اقدام کند لذا مسئله ای که در مقابله با جریان مزدوری امریکا و صهیونیست به عنوان شورای اعتلاف در منطقه قرار گرفته است اعم از آل سعود ناپاک به تعبیر امام صادق(ع) در حوزه قدرت و امکانات لازم است و اگر مقابله کردیم و برادران انقلابی و شیعه خودمان را در امت اسلامی یاری کردیم خداوند در دنیا و آخرت ما را یاری می کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت الله علم الهدی استکبار جهانی امام صادق ع عنوان یک جهان اسلام نسل کشی آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی برنامه‌ها و عملیات‌های سال جاری با کارشناسان قرآنی و فرهنگی استان اظهار کرد: توجه به برنامه‌های تربیتی خانواده محور و متناسب با زیست بوم مناطق مختلف شهرستان‌های تابعه مورد تاکید است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی برای اقشار و اصناف مختلف از سوی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه، افزود: توسعه فعالیت‌های شبکه تبلیغی روحانیون، تقویت برنامه‌های مساجد، توجه به فعالیت‌های بانوان، اجرای برنامه‌های مناسبتی در مناطق اهل سنت از جمله طرح قرآنی مسطورا از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

اجرای «جشنواره زن مجاهد» مورد توجه قرار گیرد

وی تصریح کرد: تقویت مکتب‌های قرآنی اهل سنت، اجرای اردوی نخبگان قرآنی در مناطق سنی نشین، حمایت از برنامه گروه‌های «دختران حاج قاسم»، نوآوین، شبکه تبلیغی صبرا و اسماً ویژه بانوان، اجرای جشنواره «روایت زن مجاهد» و حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه باید رسانه‌های فعال را شناسایی و در تبلیغ و جریان سازی رسانه‌ای بیش از پیش با آنان همکاری کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: توانمندسازی و حمایت از کنشگران فرهنگی، هیأت مذهبی، خیرین‌، مداحان شاخص، انجمن‌های اسلامی و فعالان فضای مجازی از برنامه‌های امسال تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

استمرار طرح ملی «زندکی با آیه‌ها» برنامه شاخص قرآنی سال ۱۴۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به عناوین برنامه‌های مهم حوزه قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآنی و تربیت تخصصی استعدادهای قرآنی، راه اندازی کاروان‌های قرآنی و استمرار طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» از برنامه‌های شاخص قرآنی در سال ۱۴۰۳ است.

حجت الاسلام جعفرزاده مردمی سازی فعالیت‌ها و خروج از تصدی‌گری را امر مهم در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی و قرآنی باید به دور از تصدی‌گری، راهبر برنامه‌ها بوده و با همکاری مجامع میانی از جمله هیأت‌ها، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را اجرا کنند.

کد خبر 6092184

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود