Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-حجت الاسلام جواد صادق‌زاده در پی ارتحال عالم ربانی و مرجع عالی‌قدر حضرت آیت ا... العظمی علوی گرگانی(ره) پیام تسلیتی را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در متن این پیام آمده است:
«انا لله و انا الیه راجعون
قال امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع): اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیئ الی یوم القیامه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحارالانوار، ج 2، ص 43
 هنگامی که دانشمندی می‌میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می‌آید که تا روز قیامت هیچ چیز آن را پرنسازد.
ارتحال مرجع بزرگوار و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید محمد علوی گرگانی (رضوان الله علیه) که عمر خود را در راه تعلیم و تعلم و خدمت به مکتب  قرآن و اهل بیت(ع) سپری و شاگردان فراوانی را تربیت نمود ، موجب تأسف و تأثر همگان گردید .  
آن عالم مجاهد که از سلوک مردمی و انقلابی و همچنین زهد و ساده زیستی برخوردار بود؛ اداره تهران را کاری صعب می دانست که کم از اداره کشور ندارد و می فرمود "ایران در تهران خلاصه می شود" لذا به صبر در برابر مشکلات و کسب رضایت عمومی مردم توصیه می فرمود که دارای آثار و برکات اخروی می باشد .
بر روح پاک آن عالم بصیر و انقلابی درود می فرستیم و سلامت و عزت مراجع عظام و رهبری معظم انقلاب (دامت برکاتهم) و ملت بزرگ ایران و شیعیان جهان را از خداوندمتعالخواستاریم.» 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور