Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم غفوری مدیر شبکه افق در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا درباره برنامه‌های اختصاصی تولید شده این شبکه برای ایام نوروز گفت: چند برنامه تولیدی برای آنتن ایام نوروز پیش‌بینی کرده‌ایم که نخستین آنها به مجموعه برنامه هاشور باز می‌گردد که هم اینک نیز روی آنتن شبکه افق هست و در ۱۳ شب ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه گپ‌نشینی دیگر برنامه ویژه ایام نوروز است که در قالب گفت‌وگوی نرم با سیاسیون و چهره‌های شناخته شده این عرصه بیشتر وارد فضای صمیمی و دوستانه می‌شود تا گفتگوی تند و چالشی که با اجریا فرهاد جم، هر شب در ایام نوروز از آنتن شبکه افق پخش خواهد شد

مدیر شبکه افق همچنین به تولید نخستین برنامه مسابقه محور این شبکه که در حوزه مسئولیت اجتماعی تهیه شده برای پخش در ایام نوروز با نام تماس اشاره کرد و افزود: در این برنامه که اجرای آن بر عهده سیاوش طهمورث است، مخاطبان حاضر در در این مسابقه با هدایت یک راهنما به طی کردن ممسیر مسابقه می‌پردازند.

وی افزود: همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی تهیه‌شده که هشت فیلم برای نخستین بار است که از آنتن سیما و شبکه افق پخش می‌شوند و در کنار آن آثار چند فیلم ایرانی مانند تک تیرانداز و... هم وجود دارد. سریال تامینی سیزده که برای اولین‌بار پخش می‌شود و فصل جدید از مجموعه مستند تأمینی نبرد برای زندگی که قبل فصل پیشن آن از شبکه افق پخش شده است، مجموعه آثار در این حوزه را تشکیل می‌دهد.

مدیر شبکه افق سیما تصریح کرد: شبکه افق همواره بر بحث راهیان‌نور توجه خاصی داشته و بعد از دو سالی که به دلیل ویروس منحوس کرونا متأسفانه راهیان نور برگزار نمی‌شد امسال خوشبختانه شاهد برگزاری آن هستیم و روزانه ارتباطات ویژه‌ای با راهیان‌نور خواهیم داشت و راهیان‌نور را به شکل ویژه پوشش می‌دهیم.

غفوری درباره ویژه برنامه لحظه تحویل سال شبکه افق سیما خاطرنشان کرد: امسال با توجه به آنکه ایام سال جدید مصادف شده با ایام شعبانیه و جشن نیمه شعبان از امشب (چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه) ویژه‌برنامه سال نو و اعیاد شعبانیه اجرای خود را آغاز و تا روز ۲۹ اسفند ماه و لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت. مجریان این برنامه آقایاین صابر خراسانی و  حسین رفیعی خواهد بود.

نشستن بر صندلی معاونت سیما را رد می‌کنم

غفوری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی‌بر آنکه مدتی است در رسانه‌ها مدام عنوان می‌شود که در سال ۱۴۰۱ شاهد تغییر صندلی شما از مدیریت شبکه افق به معاونت سیما در رسانه ملی خواهیم بود و آیا این مساله را تایید می‌کنید یا خیر گفت: خیر؛ من همین‌جا هستم! رسانه‌هایی هم که این اخبار را منتشر می‌کنند باید مورد خطاب پرسش شما قرار بگیرند که چنین مواردی را از کجا و به استناد چه منبعی عنوان می‌کنند. من تغییر مدیریتم از شبکه افق به معاونت سیما را تایید نمی‌کنم.

برچسب‌ها شبکه افق تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه افق تلویزیون شبکه افق تلویزیون معاونت سیما ایام نوروز راهیان نور شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش