Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع گوشت قرمز در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است(تحلیل بازار) :

راسته با استخوان گوسفندی

۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

قیمت گوشت به کیلویی ۴۰۰ هزار تومان می‌رسد؟

به نقل از زنهار، در بخشی از این گزارش آمده است: اوایل سال جاری بود که با هشدار در مورد بحران بازار نهاده‌های دامی به دولت این پیش‌بینی را مطرح کردیم که قیمت گوشت به کیلویی ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد اما در آن مقطع، کمتر مسوولی باور و یا قبول می‌کرد که چنین اتفاقی در بازار رخ دهد. این در حالی است که در حال حاضر شاهد این هستیم که گوشت تا کیلویی ۲۰۰هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

محمدرضا حسینا، رییس مجمع فعالان اقتصادی با بیان اینکه پیش‌بینی من این است که قیمت گوشت تا نیمه دوم سال آینده به ۴۰۰ هزار تومان برسد گفت: افزایش قیمت محصولات اساسی و خوراک دام در بازارهای جهانی زنگ هشداری برای مسوولان کشور است تا به تولید داخل و افزایش ضریب امنیت غذایی بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نهاده‌های دامی به نرخ دولتی کمیاب و بعضا نایاب است، گفت: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی توانایی مدیریت بازار خوراک دام در سنوات گذشته را نداشته و با انتضابات جدیدی هم که در دولت سیزدهم در وزارت کشاورزی صورت گرفت، باز هم شاهد انجام اقدامات خاصی برای دستیابی بازار خوراک دام به ثبات و آرامش نبودیم.

محمدرضا حسینا افزود با توجه به اینکه بیش از ۲۰ درصد صادرات گندم و ۲۷ درصد از صادرات سویای جهان در دست اوکراین است، بازار جهانی خوراک دام و مواد غذایی به خصوص ذرت و سویا با چالش شدیدی مواجه شده است.

وی خاطرنشان ساخت در حال حاضر قیمت گوشت قرمز به حدود کیلویی ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و ما کماکان هشدار می‌دهیم که با توجه به اینکه در زمینه خوراک دام در کشور ما مشکلات بیشتری نیز ایجاد شده است، قیمتی که در حال حاضر برای گوشت اعلام می‌شود واقعی نیست.

محمدرضا حسینا در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اگر این شرایط ادامه پیدا کند، ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا شش ماه آینده، قیمت گوشت حدودا تا ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت در حالی که این موضوع به مثابه بحران در بازار مواد غذایی و پروتئینی است.

وی با بیان اینکه در این خصوص باید تصمیمات ویژه گرفته شود، ابراز عقیده کرد: در حال حاضر قیمت گوشت واقعی نیست و کمبود و گرانی نهاده‌های دامی می‌تواند به بازار گوشت و مواد پروتئینی در سال آینده شوک وارد کند./ منبع: تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت گوشت بازار گوشت ۴۰۰ هزار تومان حال حاضر خوراک دام قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟