Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:37:20 GMT

۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۷۹۶۸

۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع شد

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین جامعه هدف توزیع شد.

سرهنگ حمید جانباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و در آستانه میلاد امام زمان(عج) همچنین آغاز سال نو با هدف دستگیری از نیازمندان ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان بین جامعه هدف توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال جاری و قبل از این نیز ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بندر انزلی توزیع شده بود، تصریح کرد: ساخت مسکن، مرمت و بازسازی واحدهای مسکونی نیازمندان همچنین اهدای جهیزیه از جمله اقداماتی است که مورد توجه سپاه و بسیج قرار دارد.

سرهنگ جانباز با اشاره به اینکه در این ایام و گرامیداشت نیمه شعبان برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فعالیت‌های فرهنگی نیز در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد، تاکید کرد: در جنگ نرم و جنگ ترکیبی هستیم و باید همه تهدیداتی که دشمنان در این سال‌ها برنامه‌ریزی کردند را بشناسیم و بتوانیم مقتدر در این عرصه حضور پیدا کنیم.

وی افزود: در همین راستا پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان به صورت مستمر فعالیت‌های فرهنگی خود را در دستور کار دارند و به صورت آتش به اختیار و مردمی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی با تاکید بر هم‌جهت کردن ظرفیت‌ها در سطح شهرستان گفت: با همسو بودن فعالیت‌هاست که می‌توان به نتیجه موثر رسید و اثربخشی بیشتری از این اقدامات را در سطح خانواده‌ها و جامعه احساس کنیم و با توجه به اینکه بسیاری از دستگاه‌ها متولی فعالیت‌های فرهنگی هستند وظیفه ماست که همه این نیروها را بسیج کنیم.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه خوشبختانه در همه جغرافیای شهرستان پایگاه‌های مقاومت خوبی داریم، گفت: همه مردم بدنه فعال بسیج هستند و علاوه بر دستگیری از نیازمندان می‌توانند فعالیت‌های خوبی در این عرصه داشته و حافظ منافع انقلاب و اسلام باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن سال نو تصریح کرد: در سال نو نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار است و آغاز سال نو و مراسم تحویل سال در گلزار شهدای بندر انزلی با کمک شهرداری و مسئولان دیگر انجام خواهد شد در ایام نوروز نیز دید و بازدید و صله رحم در برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بسته معیشتی بسته معیشتی توزیع شد سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی