Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته فنی فدراسیون تکواندو ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات پومسه قهرمانی جهان را معرفی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط  عمومی فدراسیون تکواندو؛ یازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان طی روزهای اول تا چهارم اردیبهشت ماه 1401 به میزبانی گویانگ کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه و پس از تشکیل کمیته فنی، در نهایت تصمیم  بر اعزام تیم ملی با ترکیب کیفی به رقابت‌های قهرمانی جهان گرفته شد. بر همین اساس و با توجه به حضور استاد «شین چال کانگ» در ایران و نظارت ایشان بر اردوهای تیم ملی  و روند انتخابی‌ها،  ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به این شرح معرفی شد:

در گروه بانوان:
رده سنی 15 تا 17 سال
در بخش پومسه استاندارد انفرادی
فاطمه سلمانی‌زاده (اصفهان) 

رده سنی 18 تا 30 سال
 در بخش پومسه استاندارد انفرادی و  تیمی دو نفره 
مرجان سلحشور (اصفهان) 
رده سنی 31 تا 40 سال 
در بخش پومسه استاندارد انفرادی و  تیمی دو نفر
آتوسا فرهمند (البرز) 

 رده سنی 15-17 سال
در بخش تیمی دو نفره 
ساناز تقی‌پور (تهران)
دربخش تیمی سه نفره
شیما نساجی (اصفهان) ،ساناز تقی‌پور ( تهران) و فاطمه سلمانی‌زاده ( اصفهان)

در گروه مردان:

رده سنی 15 تا 17 سال 
در بخش پومسه استاندارد انفرادی و تیمی دو نفر
امیرعلی  علیزاده (گیلان)

رده سنی 18 تا 30 سال
در بخش پومسه استاندارد انفردی و تیمی دو نفره
یاسین زندی (مازندران) 
 
در بخش پومسه استاندارد انفرادی
 رده سنی 31 تا 40 سال  
علی سلمانی (اصفهان) 
رده سنی 41 تا 50 سال
محمد تقی حاتمی (اصفهان) 
 رده سنی 61 تا 65 سال
نادر خدامرادی (تهران)  
رده سنی بالای 65 سال
هادی ترکاشوند (اصفهان) 
رده سنی بالای 31 سال
در بخش تیمی سه نفره
علی سلمانی ، حسین بهشتی وعلی ناد علی ( اصفهان) 
در بخش تیمی دو نفر
حسین بهشتی  ( اصفهان) 

گفتنی است هدایت تیم ملی مردان برعهده احمد اخلاقی به عنوان سرمربی و نیما مهربانی در جایگاه مربی است. بدری اسدی به عنوان سرمربی و فهیمه سلمانی‌زاده به عنوان مربی نیز هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارند.

پومسه‌روهای حاضر در مسابقات چالش جهانی معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پومسه فرم پومسه فرم بخش پومسه استاندارد انفرادی قهرمانی جهان سال در بخش بخش تیمی رده سنی تیم ملی تیمی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد

ایسنا/گیلان سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان گیلان «ضحی» امسال در قالب لیگ برگزار خواهد شد.

امیرحجت مرادی در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان خبر داد و اظهار کرد: سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم«ضحی» گرامیداشت شهدای قرآنی گیلان این دوره در قالب لیگ در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌ها شامل حفظ جزء۳۰، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل و قرائت و حفظ موضوعی(مسطورا) می‌باشد؛ مسابقات گروه‌های ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به صورت لیگ و گروه‌های قرائت و حفظ جزء ۳۰، ۳ جزء و ۵ جزء به صورت یک مرحله‌ای(جام قهرمانی) برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در رشته‌های حفظ اجزاء همه اعضای تیم یکسان و از ابتدای قرآن نظیر سه جزء اول، پنج جزء اول و غیره است، گفت: در رشته قرائت آقایان ترکیب تیم شامل یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل، یک نفر مؤذن و در بخش بانوان یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل و یک نفر دعاخوان است؛ رشته حفظ موضوعی بر اساس طرح زندگی با آیه‌ها «مسطورا» شامل حفظ و مفاهیم از کتاب مسطورا خواهد بود.

دبیر اجرایی سومین دوره جام قرآنی «ضحی» استان گیلان بیان کرد: در این دوره تیم‌ها توسط شخصیت‌های حقوقی شامل تشکل‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی دینی، مدارس یا شخصیت‌های حقیقی نظیر اساتید، حافظان و قاریان تشکیل می‌شود؛ هر تیم از سه عضو(متسابق) و یک سرپرست تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در شخصیت‌های حقوقی مدیر تشکل به عنوان سرپرست تعیین و در شخصیت‌های حقیقی مربی یا یکی از اعضای تیم به عنوان سرپرست معرفی می‌شود، تصریح کرد: ضوابط و آیین‌نامه داوری مسابقات مطابق آیین‌نامه مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران (اوقاف) است.

وی افزود: همه تیم‌ها باید امتیاز ۷۰ را کسب کنند و معدل تیم نباید از ۷۰ کمتر باشد؛ تیم‌هایی که امتیاز کمتر از ۷۰ را کسب کنند در مراحل بعدی یک گروه سقوط خواهند کرد.

مرادی گفت: ثبت‌نام این مسابقات آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تکمیل و ارسال فرم مشخصات از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۱۴۹۳۴۵۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم