Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:10:07 GMT

کشفیات کالای قاچاق در عجب شیر ۳۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۰۱۸

کشفیات کالای قاچاق در عجب شیر ۳۵ درصد افزایش یافت

سرهنگ رحمان عبدی روز چهارشنبه با تشریح اقدامات و فعالیت‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ گفت: در این رابطه ۱۰۳ دستگاه خودروی شوتی توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی اظهار داشت: سرقت های تأثیر گذار احشام و خودرو در شهرستان روند کاهشی داشته و سرقت های خرد همچون اماکن خصوصی و خانه باغ ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بحث مواد مخدر و کنترل آن را یکی از اولویت‌های پلیس دانست و خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد و در این رابطه ۲۲۱ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده شهر و روستاهای شهرستان را یکی از اولویت پلیس در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد که این نیازمند به همراهی و هم افزایی مردم است.

سرهنگ عبدی از کشف ۱۰۰درصدی قاچاق سیگار و سوخت خبر داد و گفت: در این رابطه بیش از ۴۰۰ هزار نخ سیگار، ۵۳۰ هزار قرص روان گردان و ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده که این موضوع نیز کمک و هم افزایی نهادها، سازمان‌های دخیل و مردم را دراین موضوع و بحث پیشگیری از وقوع جرم را می‌طلبد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز راه های شهرستان توسط دستگاه‌های متولی گفت: در یکسال گذشته پنج نفر از همشهریان در تصادف درون شهری فوت کرده اند و در تصادفات برون شهری نیز ۱۴ نفر جان باخته اند.

وی در رابطه با تمهیدات این نیرو در مورد چهارشنبه سوری افزود: هفت هزار عدد مواد محترقه خطرناک کشف و افراد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عبدی در پایان با اعلام اینکه شعار سال ۱۴۰۱ نیروی انتظامی"پلیس هوشمند، قانونمندی و نشاط بهاری" است، گفت: مسافران باید برای مسافرت های نوروزی حداقل ۲ دُز واکسن کرونا را زده باشند.

برچسب‌ها عجب شیر کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عجب شیر کالای قاچاق انتظامی عجب شیر کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو