Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت کنندگان در تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم آل سعود را در کشتن ده‌ها نفر از شیعیان در این کشور محکوم کردند.

حاضران در این تجمع با اعلام انزجار از دولت‌های استکباری در یک بیانیه ۴ بندی با محکوم کردن اقدامات بزدلانه و سکوت مدعیان حقوق بشر، تنها راه برقراری امنیت و آرامش را پاکسازی منطقه از وجود این ظالمان و گروهک‌های وابسته به آن‌ها دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادان و طلاب حوزه‌های علمیه تبریز همچنین از مسئولان دستگاه دیپلماسی خارجی و همچنین دولت‌های اسلامی و متصدیان حقوق بشر، طرح این جنایت بزرگ را به عنوان نسل کشی آشکار در مجامع بین المللی و افشای باطن پلید و سیاه آل سعود و همچنین جلوگیری از تکرار این فجایع را خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در این تجمع با محکوم کردن عملیات تروریستی در پاکستان و افغانستان و اعدام شیعیان در عربستان گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر قتل عام شیعیان چرا سکوت کرده اند؟

 استکبار برای اینکه اهداف خود را به کرسی بنشاند با راه‌های مختلف و با بمب گذاری و عملیات تروریستی و جنایتکارانه در جهان اسلام تفرقه افکنی می‌کند.

با توجه به انفجار در مسجد جامع شیعیان پیشاور پاکستان ، که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است احساسات شیعیان در کل دنیا جریحه دار می شود؛ دولت پاکستان باید بداند اگر امنیت می‌خواهد باید در برابر این گروهک تروریستی موضعی محکم و اقدامی قاطع داشته باشد.

 این حوادث نشان از مظلومیت شیعه است .

این حوادث در اروپا و آمریکا رخ می داد حتما با واکنشی تند همراه بود و محکوم می‌شد، اما همین جوامع غربی در برابر جنایت وحشیانه علیه شیعیان سکوت کرده و حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند.

اعدام ۸۱ بی‌گناه از جمله بیش از ۴۰ نفر از شیعیان توسط رژیم آل سعود  ذات پلید، ضد انسانی، بی رحم و خون خواه حکومت سفاک آل سعود  نشان می‌دهد که دلار‌های کثیف شان زبان مدعیان حقوق بشر هم را بند آورده است.

 رژیم آل سعود جنگ‌های در حال وقوع یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های اسلامی را هدایت می‌کند .

رژیم آل سعود حکومت خود را اسلامی و خادم حرمین شریفین می‌داند، اما این رژیم خادم استکبار است.

 آل سعود با پول نفت آدم کشی می‌کند، چون بن سلمان از کشتن مسلمانان لذت می‌برد رژیم سعودی از تمام قواعد مردم سالاری و آزادی تهی است و مردم این حکومت هیچ جایگاه و ارزشی ندارد.

 مسلمانان و و دولت‌های اسلامی باید در برابر کشتار شیعیان اقدامی اساسی داشته باشند.

ملت‌های مسلمان نباید سکوت کنند بلکه باید ماهیت گروهک‌های تروریستی را به دنیا بشناسانند.

 آشناسازی نسل جدید با جنایت‌های گروهک‌های تروریستی ضروری است.

پدید آوردگان گروهک‌هایی مانند القائده، داعش و طالبان خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که دیگر هیچ قدرتی ندارند و به قدری ضعیف شده اند که با اقدامات مذبوحانه به مساجد و نمازگزاران حمله تروریستی طراحی و اجرا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمع اعتراضی حوزه علمیه رژیم آل سعود حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»