Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها دو بازیکن از دربی خاطره انگیز پرسپولیسی ها در تیم فعلی حضور دارند

امید عالیشاه و رامین رضاییان دو بازیکن باقی مانده از دربی خاطره انگیز پرسپولیسی ها هستند.

به گزارش طرفداری، بی شک دربی برای هرکدام از هواداران دو تیم با خاطره های تلخ و شیرین بسیاری همراه است. تاریخ شهرآورد پر است از نتایج عجیب، پیروزی های ناگهانی و شکست های غیر قابل پیش بینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایجی که رفته رفته به خاطره تبدیل می شوند و هواداران سرخابی همیشه به ذهن شان خواهند سپرد.

یکی از دربی های خاطره انگیز هواداران پرسپولیس به پیروزی پرگل این تیم مقابل رقیب سنتی شان مربوط می شود. پیروزی 4 گله پرسپولیس مقابل استقلال در تاریخ 27 فروردین 1395.

 سرخ ها با هدایت برانکو ایوانکوویچ در یک عصر بارانی فروردین ماه، موفق شدند با گل های مهدی طارمی (۲)، رامین رضاییان و محسن مسلمان با 4 گل استقلال را شکست داده و یکی از ماندگارترین دربی های سال های اخیر را رقم بزند.

پرسپولیس در دربی 83 با ترکیب سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه (۶۰- مهرداد کفشگری)، فرشاد احمدزاده (۹۲- بابک حاتمی)، علی علیپور (۹۱- جری بنگستون) و مهدی طارمی وارد زمین شد. نگاهی به ترکیب پرسپولیس نشان می دهد بسیاری از بازیکنان آن تیم از جمع سرخ ها جدا شده اند و  فقط دو بازیکن در پرسپولیس فعلی حضور دارند. امید عالیشاه و رامین رضاییان!

عالیشاه که در هیچ کدام از دربی های گذشته طعم شکست را نچشیده و رامین رضاییان که خودش یکی از گلزنان آن دربی بود. حالا باید منتظر بود و دید این دو بازیکن پس از گذشت 5 سال در ترکیب پرسپولیس چه خواهند کرد و آیا موفق خواهند شد یا نه.

 

اخبار داغ 

مدارک جدید گل گهر برای بازیکن گابنی/ اعاده دادرسی قبول شد! تماشای دربی با قیمت های نجومی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال، فصل را بدون جام به پایان می برد طولانی‌ترین برهه دوری از جام برای منچستریونایتد طی 40 سال/ نکته آماری 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامین رضاییان امید عالیشاه خاطره انگیز دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هاشم امینی ادامه داد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامد‌های سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روز‌های آینده مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز برطرف خواهد شد.   وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استـفاده از تجهیزات مکانیکی و خودرو‌ها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهر‌های جنوب استان جلوگیری شد.   امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستا‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد