Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:08:24 GMT

۳ کرمانی دیگر قربانی ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۱۸۹

۳ کرمانی دیگر قربانی ویروس کرونا

سعید صحبتی گفت: آماربیماران بستری شده در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان هم اکنون ۱۸۰ نفر است.

به گفته او، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر دراستان کرمان به بخش‌های بستری کرونایی افزوده شدند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم اکنون ۱۴۰ نفر در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۶ نفر درزیرمجموعه بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی جیرفت، ۱۱ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی سیرجان، ۷ در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶ نفرنیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، مجموع فوتی‌های کرونا از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۵ هزار و ۵۵۳ نفر بوده است.

او گفت: درحوزه واکسیناسیون کرونا ۲ میلیون و ۳۱۲ هزارو ۳۲۸ واکسن در نوبت اول و ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۶ واکسن در نوبت دوم و نیز بیش از ۸۲۳ هزار واکسن درنوبت سوم تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد