Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا صفی زاده,سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: یازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان طی روز‌های اول تا چهارم اردیبهشت ماه سال آینده در شهر «گویانگ» کره جنوبی برگزار خواهد شد.

او گفت:در پایان مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی پومسه و تشکیل کمیته فنی، تصمیم بر اعزام تیم ملی با ترکیب کیفی به رقابت‌های قهرمانی جهان گرفته شد که هادی ترکاشوند از همدان در این فهرست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: ترکاشوند قرار است در رده سنی بالای ۶۵ سال در ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت‌های جهانی شرکت کند.

 علیرضا صفی زاده گفت: هدایت تیم ملی مردان برعهده «احمد اخلاقی» به عنوان سرمربی و «نیما مهربانی» به عنوان مربی است، ضمن اینکه «بدری اسدی» و «فهیمه سلمانی زاده» نیز به ترتیب سرمربی و مربیگری تیم ملی بانوان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مسابقات جهانی پومسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان