Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فیلم کن که پیش از این در واکنش به رفتار‌های غالب در فضای مجازی گرفتن عکس سلفی را هم در مراسم خود ممنوع کرده بود از پلتفرم «تیک تاک» به‌عنوان همکار رسمی خود در این رویداد خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم کن اعلام کرد برای اینکه این رویداد فرهنگی در جهان بیشتر دیده شود با «تیک تاک» قرارداد همکاری رسمی منعقد کرده تا یک میلیارد کاربر این پلتفرم دیجیتال در سراسر جهان به کن دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حالی که جشنواره کن همین چند سال پیش حتی سلفی گرفتن روی فرش قرمز این جشنواره را ممنوع کرده بود اکنون به دنبال کسب مخاطبان بیشتر جهانی است و قرار است اخبار پشت صحنه، صحنه‌های فرش قرمز پر زرق و برق این رویداد و مصاحبه با چهره‌ها را در اختیار کاربران «تیک تاک» قرار دهد.

تیک تاک هم گفته یک هشتگ با عنوان «تیک‌تاک شورت فیلم» راه می‌اندازد تا در همین زمینه رقابتی برای دریافت فیلم‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای تا ۳ دقیقه‌ای را هم‌زمان با جشنواره شروع کند. هیات داوران اولین دوره این رویداد هم یک کارگردان نامدار خواهد بود که بعداً معرفی می‌شود. ۳ جایزه هم قرار است در طول جشنواره با حضور تیری فرمو رییس جشنواره کن به برندگان این رقابت اهدا شود.

هرچند اتحاد کن و تیک‌تاک بعید به نظر می‌رسد، اما از منطق به دور نیست، زیرا هردو تلاش دارند تا کانون توجه بین‌المللی باشند. تیک‌تاک از جشنواره حمایت مالی هم خواهد کرد.

تیری فرمو در این باره گفت همه تلاشش را می‌کند تا با نسل جوان علاقه‌مند به سینما ارتباط برقرار کند و اولین گام در این زمینه از سال ۲۰۱۸ با برنامه «۳ روز در کن» برداشته شد که نزدیک به ۲ هزار نفر در حدود ۱۸ تا ۲۸ سال را برای سفر از سراسر جهان و حضور در این جشنواره دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره کن سینمای جهان شبکه های اجتماعی تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت