Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@00:31:00 GMT

بهانه کنست برای گفتگو نکردن با رئیس جمهور اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۲۶۳

بهانه کنست برای گفتگو نکردن با رئیس جمهور اوکراین

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اخیراً درخواست کرده بود که در مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی سخنرانی کند، اما کنست در پذیرش این درخواست تعلل کرد و این بهانه را آورد که در حال ترمیم ساختمان است و پیشنهاد داد که به جای آن رئیس جمهور اوکراین از طریق برنامه زوم با تعداد مشخصی از نمایندگان صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله با اعتراض سفیر اوکراین در تل آویو روبه‌رو شد.

در این راستا رادیو رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، سفیر روسیه خواهان دیدار با رئیس کنست شده است.

مقامات اسرائیلی نگران این هستند که هدف از این درخواست، ارائه اعتراض رسمی روسیه به اقدام رئیس کنست باشد.

این در حالی است که اسرائیل خود را به عنوان یک میانجیگر برای حل بحران میان روسیه و اوکراین مطرح و نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های تلفنی با دو طرف برقرار کرده است. بنت و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه سه‌شنبه گفتگوی تلفنی داشتند و بعد از آن نیز بنت با زلنسکی تماس تلفنی برقرار کرد./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رئیس جمهور اوکراین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه افزایش نفرت جهانی از رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی که به تصمیم دولت کلمبیا در قطع روابط با این رژیم خبر داد، جنبش حماس از اقدام این کشور شمال آمریکای لاتین در آمریکای جنوبی استقبال کرد.

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد پنجشنبه از تصمیم «گوساوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از کشورهای آمریکای جنوبی و همه کشورها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این نهاد جنایتکار قطع کنند».

گفتنی است بر اساس اعلام رسانه‌ها، رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه در پیامی از قصد این کشور برای قطع روابط دیپلماتیک با اشغالگران قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزایر ریانوستی، «گوستاوو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در این خصوص گفت: فردا روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را به دلیل اقدامات تل آویو در غزه مبنی بر نسل کشی، قطع خواهیم کرد.

وی این موضوع را طی سخنرانی در میدان بولیوار در مرکز بوگوتا در جریان برگزاری تظاهرات بزرگداشت روز کارگر بیان کرد.

کد خبر 6094785

دیگر خبرها

  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست